تاریخ انتشار: 1396/08/18 13:47
کد خبر: 174510

یادآوری یک ادعای عجیب؛ این استقلالی جزء 4 مهاجم گلزن دنیاست

شکایت پروپییچ از استقلال جدی شده است. در این‌باره گفته می‌شود که فیفا به استقلال مهلت داده و استقلالی‌ها هم که ادعا می‌کنند در دادگاه بین‌المللی به خوبی از خودشان دفاع کرده‌اند.در این‌باره اما شما آیا خاطره‌ای از حضور پروپییچ در استقلال دارید؟
یادآوری یک ادعای عجیب؛ این استقلالی جزء 4 مهاجم گلزن دنیاست

مسلماً خیر اما برای اینکه خاطرات شما زنده شود، کافی است به روند حضور این مهاجم آلبانیایی در استقلال نگاه کنیم‌‌؛ پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال خواهان پروپییچ شد.

او در مصاحبه‌ای گفت: «پروپییچ بازیکن خوبی است. از نظر آمار گلزنی در جمع 4 گلزن برتر دنیاست. در لیگ آلبانی هم بازی می‌کند. دیشب هم 2 گل زده و آمار گلزنی خوبی دارد. او در کنار سایر مهاجمان ما بازی خواهد کرد.»

مظلومی در این مصاحبه اما نام یک بازیکن دیگر را هم برد: «ریوالدو هم بازیکن برزیلی خوبی است که در سری A برزیل بازی می‌کرد.»

پروپییچ که به فیفا شکایت کرد اما گزینه دوم که ریوالدو بود ببینید چه آخر و عاقبتی پیدا کرد‌‌؛ علی نظری‌جویباری در 5 مهرماه 1394 در این‌باره توضیح می‌دهد‌‌؛

«چند روزی بود آقای پورحیدری و مظلومی به من می‌گفتند که این بازیکن دل به تمرین نمی‌دهد. یک روز سر تمرین می‌‌آید و خوب تمرین می‌کند و روز بعد دل و دماغ تمرین کردن ندارد. همین مسئله باعث شد که ظرف دیروز و امروز با او صحبت کنیم و قراردادش را فسخ کنیم.»

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود مدیربرنامه‌های ایرانی او 40 هزار دلار پول دریافت کرده است هم گفت: این حرفی نبود که من بزنم. من گفتم که ریوالدو چنین ادعایی کرده و حالا این که درست باشد یا نباشد را من نمی‌دانم.»

نظری در پاسخ به این سؤال که با توجه به نسبت فامیلی مدیربرنامه‌های ریوالدو با سرمربی استقلال آیا باشگاه می‌تواند این پول را پس بگیرد یا نه هم گفت: این موضوع به من ارتباط پیدا نمی‌کند. من گزارش کار را به آقای افشارزاده دادم و ایشان تصمیم می‌گیرد.

معاون باشگاه استقلال ادعا می‌کند که ریوالدو باید 30 هزار از پولش را پس بدهد: ما با ریوالدو حساب و کتاب کردیم و او گفت که بابت بازی کردنش برای استقلال 48 هزار دلار باید پول دریافت کند. به این ترتیب او باید 30 هزار دلار پول به باشگاه استقلال پس بدهد. البته من مرجع قضایی نیستم که بدانم آیا او این کار را می‌کند یا نه؟

***

ماجرای ریوالدو هم در استقلال مشخص نشد. از این دست بازیکنان خارجی البته در استقلال به وفور داریم که همه مربوط به دوران مظلومی نیست. پای مربیان دیگر هم در میان است...


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrzap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر در اردو قضیه داربی های مظلومی را فهمید