تاریخ انتشار: 1396/08/19 10:52
کد خبر: 174396

دغدغه این روزهای کی روش؛ یک استقلالی و یک پرسپولیسی!

کی روش هنوز موفق نشده جایگزینی برای سیدجلال حسینی و پژمان منتظری پیدا کند و در دیدار مقابل پاناما هم ناموفق بود.
دغدغه این روزهای کی روش؛ یک استقلالی و یک پرسپولیسی!

دفاع تیم ملی در دیدار مقابل پاناما در معدود حملات تیم حریف بسیار پراشتباه عمل کرد. اشتباهاتی که از دقیقه اول شروع شد و روزبه چشمی نقشی مهم در آن داشت تا به تقدیم پنالنی به پاناما هم رسید. اشتباهاتی که در نیمه دوم هم ادامه داشت.

این اتفاق حتما به کی روش ثابت کرده که همچنان باید به دنبال جایگزینی برای لیدرهای خط دفاعی اش باشد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی مدت هاست به دنبال جایگزینی برای زوج جلال حسینی و پژمان منتظری می گردد. زوج کم اشتباهی که البته پا به سن گذاشته اند و شاید نمی توانند نقطه اتکای خوبی برای 90 دقیقه جام جهانی باشند.

 کی روش در جام ملت های آسیا پورعلی گنجی را به خوبی پیدا کرد و پس از آن بازیکنان زیادی را برای این پست امتحان کرد.او از جا به جایی بازیکنانخط میانی به خط دفاع ابایی نداشت و اما موفق نبود.

او در این مدت از پورغاز کنعانی زادگان و ... برای تیم ملی دعوت کرده و در چند بازی از محمد انصاری استفاده کرده است.استفاده از محمد انصاری نشان می دهد که او نزدیک ترین بازیکن به تیم ملی است اما به هرحال کی روش او را خط زد و نام چشمی را در فهرست نوشت.

اما روزبه چشمی سرعت لازم برای بازی کردن در پست دفاع وسط را ندارد ودر دیدار مقابل پاناما اشتباهات زیادی داشت. او که در پست هافبک دفاعی بازیکن بسیار قابلی است در دفاع میانی تیم ملی موفق نبود.

البته باید صبر کرد و دید که کی روش چند بار دیگر به چشمی فرصت می دهد اما به نظرمی رسد که او هم گزینه خوبی برای جایگزینی زوج دفاعی ایران نباشد.

پیش بینی اصلی در مورد خط دفاعی ایران این است که پورعلی گنجی فیکس بازی می کند و کی روش یکی از زوج جلال حسینی و منتظری را کنارش بازی خواهد داد هرچند که شاید همچنان به دنبال جانشینی برایشان بگردد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xvlx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کری خوانی بازیکنان استقلال و پرسپولیس در تمرین امروز تیم ملی