تاریخ انتشار: 1396/08/20 20:50
کد خبر: 174165

قانون این را می گوید / افتخاری از استقلال رفتنی شد!

روز موعود برای افتخاری از راه رسیده و امروز درست 20 آبان 1396 مصادف با قانونی است که سازمان بازرسی کل کشور اعمال کرده است.
قانون این را می گوید / افتخاری از استقلال رفتنی شد!

سازمان بازرسی کل کشور از چند روز گذشته، تاریخ 20 آبان ماه جاری را به عنوان آخرین مهلت برای حضور مدیران بازنشسته در سمت های دولتی مشخص و به همین منظور هم اعلام کرد که پس از تاریخ مطرح شده نباید هیچ مدیر بازنشسته ای در سمت های دولتی حضور داشته باشد.

روز موعود از راه رسیده و امروز درست 20 آبان 1396 مصادف با قانونی است که سازمان بازرسی کل کشور اعمال کرده است .یعنی با وجود قانون مطرح شده باید بازنشستگان میز های ریاست خود را تحویل دهند تا در آن صورت افرادی که بازنشسته نیستند در راس کار قرار گیرند و به جای بازنشسته ها فعالیت کنند.

مدیران بازنشسته ای همچون افتخاری که از سال 1395 در راس مدیریت استقلال قرار گرفته اند و اکنون به عنوان فردی بازنشسته محسوب می شوند باید طبق قانون اعلام شده صندلی مدیریت در باشگاه استقلال را ترک کنند تا دیگر افرادی که بازنشسته نیستند برای هدایت باشگاه بزرگی همچون استقلال انتخاب شوند.

 اگر بنا باشد قانون برای همه به طور یکسان وضع شود بنابراین افتخاری هم جزو بازنشسته ها به شمار می آید و به همین منظور او باید در نهایت تا پایان  زمان اعلام شده از مدیریت باشگاه کنار برود.

اما وزارت ورزش و جوانان تا به این لحظه به بازنشسته بودن افتخاری مدیر عامل استقلال اشاره ای نکرده و هنوز اظهار نظری در این باره نداشته است.

به نظر می رسد مسئولان ورزش برای ادامه فعالیت افتخاری دست به اقدام هایی بزنند تا او همچنان در راس مدیریت استقلال بماند که این موضوع نیاز به مجوز سازمان بازرسی کل کشور دارد.

 افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال در نشست خبری خود گفت: تا پایان دولت دوازدهم در استقلال ماندنی خواهد بود و این بدان معناست که  او می دانسته که قانون بازنشستگی را با تمایل وزارت ورزش  و جوانان می شود دور زد  .

به هر صورت افتخاری طبق قانون بازنشسته است مگر اینکه ماده و تبصره ای وی را تا مدتی دیگر در استقلال نگه دارد و او همچنان به عنوان مدیر عامل در این باشگاه به کار خود ادامه دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qblq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه سرمربی و مدیرعامل استقلال تهران با یکدیگر +عکس