تاریخ انتشار: 1396/08/21 20:11
کد خبر: 174024

گلایه های مهاجم جوان استقلال از مدیریت تیم

بازیکن جوان استقلال خوزستان با اعلام اینکه در تعطیلات لیگ تنها یک جلسه تمرین داشته از بلاتکلیفی مالکیت تیمش گلایه کرد.
گلایه های مهاجم جوان استقلال از مدیریت تیم

یونس دلفی مهاجم جوان آبی های اهوازی که با درخشش در تیم نوجوانان حالا بیشتر از قبل سرشناس شده در مورد شرایط تیمش با خبرنگار ما همکلام شد که ماحصل آن را می خوانید:

تمرین تعطیل

ما در ایام تعطیلات اصلا تمرین نکردیم. منظورم تمرینات گروهی تیم است که کاملا در این مدت تعطیل بوده است. شاید بازیکنان برای حفظ آمادگی خود و در تمرینات انفرادی شان تمریناتی اختصاصی داشته اند تا به امروز که دور هم جمع شدیم و یک جلسه تمرینی داشتیم.

دلخوش بودیم به وعده ها

قبل بازی با ملوان انزلی در جام حذفی به ما گفتند قرار است آقای موسوی مالکیت تیم را برعهده بگیرد البته فقط در حد حرف بود ولی همین یک جمله به همه بازیکنان دلگرمی خاصی داد تا با انگیزه زیادی به میدان بروند و در نهایت هم دیدید که توانستیم در خانه حریف به برد ارزشمندی دست یابیم. بعد از آن بازی سیاه جامگان را هم با روحیه مضاعف انجام دادیم و نتیجه گرفتیم. ما دلخوش به همین وعده ها بودیم که خبر آمد مالکیت آقای موسوی در استقلال خوزستان منتفی شده است و دوباره همه چیز بهم ریخت. در این مقطع بازیکنان به این نتیجه رسیدند که دیگر تمرین نکنند تا تکلیف مان روشن شود.

محکوم به بردیم

گسترش فولادی ها هم مثل ما در بحران بودند و با یک برد خارج از خانه مقابل صنعت نفت آبادان شرایط خوبی پیدا کردند. ما این روزها شرایط روحی روانی خوبی نداریم اما با تمام احترامی که برای این تیم تبریزی قائل هستم باید بگویم که ما تنها برای برد به تبریز می رویم و امیدوارم با سه امتیاز به اهواز برگردیم. این بازی برای ما خیلی مهم است و هر دوی ما قعرنشین هستیم و این بازی برایمان حکم 6 امتیاز دارد.

تیم ما بلاتکلیف است

تمام دغدغه ما این است که بدانیم با چه کسی طرف حساب هستیم؟ مالک تیم کیست و باید مشکلات مان را چطور بیان کنیم. واقعا این اتفاق در سطح لیگ برتر نیست که یک تیم بدون مالک و بدون مدیریت 11 هفته به میدان برود. من واقعا نمی دانم چه خواهد شد و چه آینده ای در انتظار ماست. امیدوارم مسئولین هرچه زودتر فکری به حال استقلال خوزستان کنند.

ما علی رغم همه مشکلات مان در جام حذفی عملکرد خیلی خوبی داشتیم و اگر از تیم حمایت شود می توانیم شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم. تیم ما کیفیت خوبی دارد و فقط باید به لحاظ روحی روانی بازیکنان به شرایط خوب برسند. باید تکلیف مان روشن شود تا بچه ها با تمرکز بیشتری در خدمت تیم باشند.

یک نسل سوخت

تیم ملی جوانان با یک برد و دو مساوی در مرحله مقدماتی حذف شد و یک نسل از فوتبال ما تباه شد. واقعا جا خوردیم از این نتیجه و حالا تا دو سال ما تیم جوانان نخواهیم داشت. بعد از درخشش تیم ما همه توقع داشتند تیم جوانان هم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد اما با حذف این تیم همه ما شوکه شدیم.

آدم نمک نشناسی نیستم

آقای چمنیان زحمات زیادی برای من کشیده و هیچ وقت فراموش نمی کنم که چطور دو سال تمام مثل کوه پشت من ایستاد و تجارب ارزشمندی را به بازیکنانی مثل من  انتقال داد. من همیشه در بسیاری از مسائل با ایشان مشورت می کنم و به بهانه احوالپرسی هفته ای یک بار با هم در تماس هستیم.

نه به دلال ها

من به هیچ دلالی جواب نمی دهم و همه کارهایم را مدیر برنامه هایم انجام می دهد. در این مدت به هیچ تماسی هم پاسخ نداده ام و نمی خواهم وارد این فضاها شوم. می خواهم با تمرکز به فوتبال ادامه دهم و در صورت وجود پیشنهاد هم آن را بررسی کنم.

رئال مادرید و رونالدو

من عاشق رئال مادرید هستم و با همه وجودم این تیم را دوست دارم. کریس رونالدو را الگوی اول و آخر خودم می دانم و از تک تک حرکاتش درس می گیرم. به نظرم او بازیکن کاملی است و دلم می خواهد سبک فوتبالم مثل او باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xv5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان سخنگوی استقلال به بازیکنان این تیم