تاریخ انتشار: 1396/08/25 02:26
کد خبر: 173572

برزیل ایرانی فرصت خوبی نصیب پرسپولیس کرد/برانکو تعارف جلالی را قبول میکند

نتیجه تساوی پیکان و صنعت نفت فرصت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد
برزیل ایرانی فرصت خوبی نصیب پرسپولیس کرد/برانکو تعارف جلالی را قبول میکند

دیروز چهارشنبه ۲۴ آبان پس از وقفه یک ماهه لیگ برتر با دو بازی پیگیری شد که در یک بازی گسترش فولاد تبریز که این روزها با حضور فیروز کریمی جان تازه ای گرفته است، با نتیجه دو بر یک استقلال خوزستان را شکست داد و ۱۴ امتیازی شد و موقتا به رتبه هشتم جدول صعود کرد تا منتظر دیدارهای ادامه رقابتهای این هفته باشد.

اما در شهر قدس دیدار دیگری برگزار شد که چشم بالانشینان جدول رده بندی به این دیدار بود؛در این مسابقه که به میزبانی پیکان برگزار گردید، صنعت نفت آبادان  میهمان بود.

در این دیدار شاگردان جلالی  در دقیقه ۲ از حریف آبادانی ها پیش افتادند اما در دقیقه ۳۲ مسعود ابراهیم زاده کار را برای صنعت نفت مساوی کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد و ترمز پیکان پس از هفت بازی توسط شاگردان فراز کمالوند کشیده شود.

پیکان با ۱۲ بازی و ۲۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و این نتیجه بیش از هرچیز برای پرسپولیس و پارس جنوبی جم خوشحال کننده بود.

این تساوی می تواند فرصت خوبی برای شاگردان برانکو باشد که با برد مقابل پدیده به رده دوم جدول صعود کنند و حتی در صورت شکست شاگردان تارتار، برانکو و شاگردانش با یک بازی کم تر نیز به صدر جدول صعود نمایند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xpod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال