تاریخ انتشار: 1396/08/25 20:21
کد خبر: 173483

واکنش عجیب ستاره سابق استقلال به قربانی کردن گوشفند

ماجرای تفاوت فرهنگی خاورمیانه یا بهتر بگوییم ایران با انگلیس. این سوژه مصاحبه بی بی سی با جی لوید ساموئل بازیکن سابق استقلال است.
واکنش عجیب ستاره سابق استقلال به قربانی کردن گوشفند

ماجرای تفاوت فرهنگی خاورمیانه یا بهتر بگوییم ایران با انگلیس. این سوژه مصاحبه بی بی سی با جی لوید ساموئل بازیکن سابق استقلال است. او که به تازگی دوباره به دنیای فوتبال برگشته و با تیمی در دسته دوازدهم لیگ انگلیس قرارداد امضا کرده در بخشی از این گفتگو درباره تجربه عجیبش هنگام اولین تمرین با استقلال صحبت کرده. تجربه ای که او را شوکه کرده بود:

” وقتی سر تمرین رفتم استقبال عجیبی از من شد. با یک گوسفند روبرو شدم که در چند ثانیه گردنش را زدند. همه جا خونی شده بود اما برای مردم اصلا اهمیتی نداشت و انگار نه انگار که همین چند دقیقه قبل یک حیوان اینجا کشته شده”

ساموئل بعدها متوجه شده که قربانی کردن گوسفند بخشی از فرهنگ مردم ایران است و این کار را انجام می دهند تا اتفاقات خوبی برایشان رخ دهد:

” مثلا اگر تیمی بازی بزرگی داشته باشد و از آن بازی سه امتیاز را بخواهد قبل از بازی گوسفندی را قربانی می کند تا احتمال بردشان در بازی مربوطه بیشتر شود”

هر چند که مدافع سابق استقلال و پیکان متوجه نیت ایرانی ها از قربانی کردن شده اما می گوید که هیچ وقت نتوانسته با چنین موضوعی کنار بیاید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5nw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره مصدوم استقلال بزودی در تمرینات حاضر می شود