تاریخ انتشار: 1396/08/29 11:45
کد خبر: 173023

نبرد روز دوشنبه دو تیم ؛تقابل فروزان - لک

دروازه‌بان‌های دو تیم پارس جم و فولاد به سرخابی‌های پایتخت علاقه قلبی دارند.
نبرد روز دوشنبه دو تیم ؛تقابل فروزان - لک

پارس جم در هفته دوازدهم لیگ برتر روز دوشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان فولاد است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که برای حفظ جایگاهش در صدر جدول در رقابت با پرسپولیس نیاز به پیروزی دارد.

یکی از تقابل‌های حساس این دیدار، نبرد گلرهای دو تیم است که در سال‌های اخیر از دروازه‌بان‌های خبرساز لیگ برتر بوده‌اند و هر کدام در مقاطعی در صدر اخبار قرار گرفته‌اند. نکته جالب این دو نفر اقرارشان به علاقه به سرخابی‌های پایتخت حتی در زمانی که در تیم‌های دیگر حضور داشته‌اند است. لک همیشه بی‌پروا از پرسپولیسی بودن خودش صحبت کرده و فروزان علناً خودش را استقلالی می‌داند.

این موضوع حتی باعث شده این دو بازیکن با هواداران استقلال و پرسپولیس در بازی‌های رودررو به چالش بخورند و از سوی سکوها با فحاشی روبرو شوند.

فروزان و لک هر دو در دوره‌ای گلرهای تراکتورسازی بوده‌اند و بعد از پایان دوران حضور در این تیم با هواداران تیم تبریزی به چالش خورده‌اند. این دو نفر داعیه ملی‌پوش شدن دارند و هر دو در مقطعی از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت شده‌اند.

فروزان در حال حاضر از 11 بازی گذشته خودش 9 گل خورده است و حامد لک یک گل بیشتر از رقیب خود دریافت کرده است.

نبرد روز دوشنبه دو تیم به نوعی تقابل فروزان - لک هم خواهد بود و باید دید گلر استقلالی موفق‌تر عمل می‌کند یا گلر پرسپولیسی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z885j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لطف بزرگ این ستاره به آبی پوشان استقلالی/ از طلب 500 میلیونی خود گذشت!