تاریخ انتشار: 1396/08/29 19:59
کد خبر: 172948

شعار «حیا کن - رها کن» خنده‌دار است

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت که افرادی که امروز علیه درخشان شعار دادند، خط گرفته بودند.
 شعار «حیا کن - رها کن» خنده‌دار است

مجتبی خورشیدی که به جای حمید درخشان در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های نفت تهران و سایپا حاضر شده بود، گفت: بازی امروز بسیار سنگین بود. چند بازیکن مصدوم داشتیم و غیبت همین بازیکنان روی کیفیت بازی ما تاثیرگذاشته بود. علاوه بر این ما بدنسازی مناسبی هم نداشتیم و بازیکنان‌مان را در ابتدای فصل در ظرف 5، 6 روز دور هم جمع کردیم. این شرایط باعث شده که تا دقیقه 70 خوب باشیم. مقابل استقلال و پرسپولیس هم همینگونه بود اما در 20 دقیقه آخر کم می‌آوریم و دست‌مان هم برای تعویض بسته است. امیدوارم نواقص برطرف شود و بتوانیم در نیم فصل بازیکنان جدیدی بگیریم.

وی در خصوص غیبت حمیددرخشان در نشست خبری توضیح داد: درخشان امروز حالش خوب نبود و در کل بازی هم از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد.

خورشیدی درباره شرایط نامناسب باشگاه نفت تهران اظهار داشت: در هر تیم عوامل بیرونی و درونی وجود دارد که عوامل بیرونی فشار وحشتناکی روی تیم ما وارد می‌کند و این فشارها باعث اتفافات ناخوشایندی می‌شود. بازیکنان‌مان یک مشت پوست و استخوان هستند و فشارهای خارجی روی آنها تاثیر می‌گذارد، با این همه فشار دیدید که با یک گل نتیجه را به سایپا واگذار کردیم، آن هم سایپایی که تشکیلات خوبی دارد و نمی توان از این تیم ایراد گرفت. ما برای گرم کردن هم مشکل داریم و مربی هم به اندازه کافی در اختیار نداریم.

مربی تیم فوتبال نفت تهران راجع به احتمال حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: همه می‌خواهند که نفت را له کنند. این تیم ارث پدری کسی نیست و سهمیه تهران است و نباید اجازه داده شود که زمین بخورد. آیا اینقدر ورود بخش خصوصی به فوتبال دیگران را اذیت می‌کند؟! به نظرم نباید کسی کاری کند که بخش خصوصی دلسرد شود.

وی در پاسخ به سوالی راجع به اینکه بعضی از تماشاگران روی سکو شعار «حیا کن رها کن» سر می‌دادند، گفت: این موضوع خنده‌دار است، تیم ما تماشاگر ندارد و معلوم است این تعدادی که روی سکو بودند از جایی خط گرفته بودند. ما به همراه درخشان هنوز یک هزار تومانی دریافت نکردیم. شعار حیا کن را به کسی می‌گویند که در شروع فصل 200، 300 میلیون پول گرفته باشد. اینها خط گرفته‌اند، البته ما آنها را می‌شناسیم و می‌دانیم چه کسانی به آنها خط می‌دهند.

خورشیدی در خصوص حضور تاجیک یکی از مسئولین وزارت نفت در ورزشگاه گفت: با تاجیک صحبتی نداشتیم، اما عواملی وجود دارند که همکاری نمی‌کنند. من فکر می‌کنم حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده چرا که سایر نماینده‌ها بیشتر از نفت بدهی دارند، اما اگر در این تصمیم عوامل دیگری لحاظ شده است من از آن بی‌اطلاع هستم. 

مربی تیم نفت تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیم نفت در زمین مسابقه عملکرد خوبی ندارد، تصریح کرد: کارلوس بیلاردو 40 سال پیش قانونی را ارائه کرد و آن این بود که یک تیم 70 درصد در بیرون برنده می‌شود و 30 درصد در داخل. این چیزی است که در کلاس‌های مربیگری هم تدریس می‌شود. زمانی که بازیکنان با عشق و ذوق به نفت آمدند و می‌خواهند در آسیا بازی کنند به یکباره خبری ناامید کننده می‌شنوند که تیم از آسیا حذف شده است. با این شرایط چه حالی پیدا می‌کنید؟ ابتدا تیم را از گلرخسار می‌گیرند و به جهانیان می‌دهند و الان هم که تیم را به طور کامل واگذار نمی‌کنند. جهانیان هم می‌گوید تیم را به من بدهند تا من هزینه کنم. حرف جهانیان و حرف شرکت بهنام پیشرو هر دو منطقی است باید این مشکلات برطرف شود.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر این که تاجیک گفته جهانیان صلاحیت مالکیت نفت را ندارد، خاطر نشان کرد: اگر جهانیان صلاحیت ندارد چرا تیم را به او داده‌اند؟ ما می‌گوییم باید اصل 44 قانون اساسی رعایت شود و این نمی‌شود که هر کسی بیاید و بخواهد چوب لای چرخ افراد بگذارد و مشکلات ایجاد کند. حرص و جوش آن فقط برای ما و بازیکنان باقی خواهد ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xxjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نشست خبری برانکو، مهاجری، دایی و درخشان مشخص شد