تاریخ انتشار: 1396/09/02 13:30
کد خبر: 172528

ستاره پرسپولیس دغدغه هواداران و برانکو را حل میکند/فرصتی طلایی برای اثبات شایستگی بازیکن محبوب

نگرانی شدید سرمربی پرسپولیس پیش از دیدار با پارس جنوبی!
ستاره پرسپولیس دغدغه هواداران و برانکو را حل میکند/فرصتی طلایی برای اثبات شایستگی بازیکن محبوب

سرمربی سرخ پوشان پایتخت قبل از دیدار حساس برابر پارس جنوبی دغدغه بزرگی دارد.

 پرسپولیس در حساس ترین بازی هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باید در خانه پارس جنوبی به میدان رود و این دیدار جنگ صدرنشینی است و پیروز آن می تواند امید زیادی به قهرمانی در نیم فصل داشته باشد.

 

نگرانی بزرگ برانکو برای این دیدار حساس خط میانی تیمش است تا جایکه پرسپولیس سخت به یک بازیساز خوب نیاز دارد و این به ضعفی بزرگ برای سرخ پوشان تبدیل شده است.

 

محسن مسلمان از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و اصلا آن بازیکن سابق نیست. برانکو به خوبی متوجه چنین مشکلی شده بود. او در دیدارهای اخیر تیمش از مثلث کامیابی نیا، محسن ربیع خواه و بشار رسن در میانه میدان تیمش استفاده کرد.

 

 

رسن از بازیکنان خوب پرسپولیس در فصل جاری بوده است. او نشان داد که خرید باکیفیتی است و می تواند گزینه بسیار خوبی برای میانه میدان سرخ پوشان باشد اما از بخت بد برانکو این بازیکن که به ترکیب اصلی رسیده بود در دیدار برابر پدیده با آسیب دیدگی مواجه شد.

 

بازیکن عراقی پرسپولیس به دیدار برابر پارس جنوبی هم نخواهد رسید و برانکو مجبور است که بار دیگر مسلمان ناآماده و بدون انگیزه را در ترکیب اصلی به میدان بفرستد. تیم برانکو با مسلمان ناآماده و بدون انگیزه مانند شیر بدون دندان است.

 

نبود یک مغز متفکر و یک بازیساز شش دانگ در میانه میدان سرخ  پوشان باعث شده تا خط حمله این تیم عملا از کار افتد. پرسپولیس برای بازگشت به روزهای خوب خود باید مسلمان را به فرم قبلی خود برگرداند.

 

سیامک نعمتی گزینه دیگری است که برانکو می تواند در میانه میدان تیمش به او اعتماد کند اما سرمربی کروات سرخ پوشان به حضور نعمتی در میانه میدان تیمش اعتقادی ندارد و این بازیکن در همه بازیهای به غیر از دیدار برابر پیکان نیمکت نشین بوده است.

 

پرسپولیس در همه پست ها بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما خط میانی این تیم با آسیب دیدگی رسن و فاصله داشتن مسلمان با شرایط آرمانی به مشکل خورده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xmxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بزودی دمای رابطه بین پروفسور و مهندس مشخص می‌شود!