تاریخ انتشار: 1396/09/02 17:53
کد خبر: 172497

صحبت های عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به وضعیت جدول و 3 بازی باقی‌مانده تا نیم فصل، نیاز مبرم به 3‌ امتیاز دیدار برابر پیکان داریم.

صحبت های عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان اظهار داشت: با توجه به وضعیت جدول و 3 بازی باقی‌مانده تا نیم فصل، نیاز مبرم به 3‌ امتیاز دیدار برابر پیکان داریم. اگر نتوانیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم در همین جای جدول باقی خواهیم ماند.

وی افزود: ما باید در بازی فردا برنده شویم و اگر این اتفاق رخ ندهد کار خودمان برای ادامه سخت‌تر خواهد شد. می‌دانیم که تیم پیکان در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. اما ما در خانه بازی می‌کنیم و باید یک روز سخت را برای آنها رقم بزنیم. این بازی برای ما مرگ و زندگی است اما برای آنها نه. به همین خاطر بازیکنان تیم‌مان اگر 3 امتیاز را می‌خواهند باید با توان بیشتری ظاهر شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه چرا تیمش به نبردن و باخت عادت کرده ، عنوان کرد: تیم ما مشکل روحی و روانی مواجه شده و باید کاری کنیم که به بردن عادت کند نه به نبردن. باید این مسئله را به بازیکنان دیکته کنیم، کاری که مجید جلالی در ابتدای فصل در تیمش ایجاد کرد و باعث شد چند برد پیاپی کسب کنند. جلالی از تجربه خود بهره برد، کاری که ما باید انجام دهیم و شرایط تیم‌مان را تغییر دهیم.

ویسی راجع به مشکلات مالی تیمش یادآور شد: قبل از بازی اول در جام حذفی به ما گفتند موسوی کارخانه را خریده است. بازیکنان ما همه روحیه گرفتند و توانستند ملوان را در انزلی که 2 سال است در این شهر شکست نخورده از جام حذفی کنار بزنند. ملوانی که در این جام اکثر مواقع جزو 4 تیم برتر بوده است. در مسابقه بعد بازی 6 امتیازی با سیاه‌جامگان را بردیم اما دوباره به ما گفتند مشکلاتی در مورد آمدن موسوی به وجود آمده و باعث شد روحیه تیم‌مان خراب شود. بعد از آن هم دیدید بازی 6 امتیازی را به گسترش فولاد باختیم اما خدا را شکر با کمک وزیر ورزش و استانداری کارخانه تحویل موسوی داده شد و دیشب به ما گفتند کارهای نهایی این انتقال انجام شده و باشگاه‌ ما بعد از مدت‌ها صاحب پیدا کرده است. خیلی خوب است که مالک باشگاه خوزستانی است و عرق خوزستانی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xrr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صحبت های تلخ عبدالله ویسی پیش از بازی استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان