تاریخ انتشار: 1396/09/03 22:24
کد خبر: 172314

خطیب: امیدوارم پرسپولیس را هم مثل استقلال شکست بدهیم

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: امیدوارم پرسپولیس را هم مثل استقلال شکست بدهیم.
خطیب: امیدوارم پرسپولیس را هم مثل استقلال شکست بدهیم

عبدالرحیم خطیب  در شهرستان جم با اشاره به بازی پارس جنوبی و پرسپولیس در شهر جم اظهار داشت: فردا روز بزرگی برای مردم ورزش دوست جنوب کشور است و امیدواریم دو تیم با نمایش یک بازی جذاب و دیدنی یک بازی تماشاگر پسند را به نمایش بگذارند. فرماندار جم از وقتی تیم پارس جنوبی در لیگ دسته دوم بود تمام قد از این تیم حمایت کرده و صحبت های وی همیشه برای اهالی فوتبال و بازیکنان پارس جنوبی روحیه بخش است.

خطیب با بیان اینکه فردا برای اولین بار پرسپولیس به شهر جم سفر می کند افزود: بعد از سفر تیم استقلال تهران حالا یکی دیگر از تیم های پرطرفدار پایتخت به جم سفر می کند و امیدواریم با ارائه یک فوتبال زیبا، پرسپولیس را همچون استقلال شکست دهیم.

وی با بیان اینکه همدلی و اتحاد بین مسولین سیاسی شهرستان و مجموعه نفت ستودنی است یاد آور شد: به سبب همین همدلی ها هست که الان پارس جنوبی بدون مشکل و حواشی در صدر جدول لیگ برتر ایستاده است.

خطیب با تقدیر از مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس ، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، مدیرعامل شرکت فجر جم، نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات سیاسی و اجتماعی شهرستان جم بیان کرد: امروز نام جم به واسطه ی همین تیم فوتبال پارس جنوبی در کشور می درخشد.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با دعوت از هواداران گفت: هواداران پارس جنوبی فردا با لباس های زرد رنگ به ورزشگاه بیایند و با حمایت های خود سبب پیروزی پارس جم در این مسابقه که حکم فینال دارد شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8bpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لشگرکشی خانوادگی برای تقابل با سرخابی‌ها