تاریخ انتشار: 1396/09/04 15:19
کد خبر: 172264

تغییر در هیئت مدیره استقلال/سرنوشت عضو هیئت مدیره مشابه طاهری؟

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تا جایی که ما اطلاع داریم در مهلت تعیین شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور تمامی افراد مشمول قانون «ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» ترک پست کرده‌اند.
تغییر در هیئت مدیره استقلال/سرنوشت عضو هیئت مدیره مشابه طاهری؟

ناصر سراج در خصوص آخرین وضعیت بازنشستگان شاغل در دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: تا جایی که ما اطلاع داریم در مهلت تعیین شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور تمامی افراد مشمول قانون «ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» ترک پست کرده‌اند.

وی افزود: ممکن است افرادی باشند که مسئولیتی را بر عهده دارند و باید آن را به اتمام برسانند اما موردی نداشته‌ایم که رسماً از اجرای قانون استنکاف کرده باشند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر ادعای برخی افراد همچون افتخاری،‌ مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر داشتن سابقه ایثارگری گفت: اگر کسی سابقه ایثارگری دارد باید با مستندات به ما اعلام کند و ما هم قطعاً با حساسیت تمامی این سوابق را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سراج تأکید کرد: چه این فرد چه هر شخص دیگری اگر سابقه ایثارگری داشته و یا خارج از ماده 71 باشد، وضعیتش بررسی می‌شود در غیر این صورت با افرادی که تمکین به قانون نکنند برخورد می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در تاریخ 10 آبان ماه با اشاره به تصویب استفساریه جدید قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: بخشی از بازنشستگان به کارگرفته شده در دستگاه‌ها باید تا 10 روز آینده ترک پست کنند.

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در یک برنامه تلویزیونی صراحتاً اعلام کرد که به دنبال راهکارهای قانونی است تا از مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای ادامه همکاری‌شان استفاده کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pae5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتخاری در آستانه جدایی از استقلال