تاریخ انتشار: 1396/09/04 18:08
کد خبر: 172238

نظرمحمدی: 12 هفته گل مفت خوردیم/ با روحیه فروپاشیده کار کردیم!

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در نیمه اول بازی با تراکتور با گل‌های خورده بچه‌گانه و با روحیه فروپاشیده کار کردیم.
نظرمحمدی: 12 هفته گل مفت خوردیم/ با روحیه فروپاشیده کار کردیم!

 علی نظرمحمدی عصر شنبه در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی که با شکست دو بر یک تیمش همراه بود، ابتدا گفت: به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم؛ بازی دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول با گل‌های بچه‌گانه، با روحیه فروپاشیده کار کردیم. با صحبت‌هایی که بین دو نیمه داشتیم توانتسیم در نیمه دوم، بهتر شویم اما دو گل برای حریف کافی بود تا بازی بسته‌ای ارائه دهند. نتوانستیم از موقعیت‌ها به خصوص در دقیقه ۹۴ استفاده کنیم.

او افزود: گل‌هایی که در دوازده هفته خوردیم، مبتدیانه بوده و باید فکری به حالش کنیم. بازیکنان در نیمه اول را از دست می‌دهند و در نیمه دوم درصدد جبران هستند.

سرمربی سپیدرود اضافه کرد: باید طوری کار کنیم تا از همان ابتدای مسابقه خوب باشیم. برنامه‌هایی که در ابتدای لیگ داشتیم، از آن‌ها دور نیستیم و باید دو امتیاز بیش از امتیازهای فعلی کسب می‌کردیم. اگر در نیم فصل دوم می‌خواهیم بدون استرس باشیم، باید در نیم فصل اول بهتر باشیم.

نظرمحمدی هم‌چنین خاطرنشان کرد:‌ پوریا نزهتی قبل از بازی مصدوم بود و گفته بود ۴۵ دقیقه می‌تواند بازی کند. برنامه خاصی برای نیمه دوم داشتیم اما با گل‌هایی که در نیمه اول خوردیم نتوانستیم به بازی برگردیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که هواشناسی پیش‌بینی بارندگی می‌کرد، می‌توانستند روی چمن کاور بکشند و از آن محافظت کنند. اعتراض‌مان روی این مساله بود که مسوولان برگزاری با پیش‌بینی آب و هوا باید روی چمن کاور می‌کشیدند.

او هم‌چنین بیان کرد: تیم پارس جنوبی با برنامه‌ریزی خوبش توانست خودش را زود با لیگ وفق دهد اما ما در ۶ هفته اول، در استادیوم عضدی که هوادار نداشتیم بازی کردیم و به سردار جنگل نقل مکان کردیم اما با مشکل چمن مواجهیم. فرق تیم پارس جنوبی و سپیدرود در این است. این تیم سال قبل نیز با یک امتیاز بیش‌تر به لیگ صعود کرد. پارس جنوبی منابع مالی دارد اما سپیدرود این‌طور نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8b7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک امتیاز برای ویسی و نظرمحمدی واریز شد