تاریخ انتشار: 1396/09/06 02:10
کد خبر: 172036

پیکان - استقلال؛ مهم ترین محک شفر بعد از دربی

دیدار استقلال و پیکان می تواند یکی از مهم ترین بازی های نیم فصل برای شفر باشد تا بعداز شناخت نسبی از تیم خود و سایر تیم ها در پیش رو دارد.
پیکان - استقلال؛ مهم ترین محک شفر بعد از دربی

استقلالی ها با شفر در سه دیدار اخیر، 2 برد و1 تساوی را کسب کردند و در مجموع از 9 امتیاز ممکن، 7 امتیاز به دست آوردند که این آمار نشان از روند رو به رشد این تیم دارد.

اما شفر تا اینجای کار کم شانس هم نبوده به این دلیل آنکه دیدارهای این تیم اغلب در تهران و مقابل تیم های نسبتا راحت بوده و شفر به جز بازی دربی مقابل پرسپولیس، که آن بازی را هم واگذار کرد، با حریفان سختی روبرو نشده است.

آبی های در سه دیدار اخیر به ترتیب در هفته یازدهم مقابل نفت تهران بحران زده به برتری رسیدند؛ در ادامه در مشهد مقابل سیاه جامگان پایین جدولی به تساوی رضایت دادند و در هفته سیزدهم در آزادی مقابل گسترش کم خطر به برتری راحتی رسیدند.

اما حالا و این هفته شفر در شهر قدس به مصاف پیکان می رود. هرچند پیکانی ها هم دو هفته است نتیجه نمی گیرند اما استقلالی ها کار نسبتا سختی مقابل این تیم دارند و شاید این بازی بخوبی نشان دهد که آیا تیم شفر واقعا دچار تحول شده یا همچنان استقلال با فراز و نشیب های خود لیگ را ادامه خواهد داد؟

دیدار دو تیم  پیکان و استقلال از هفته چهاردهم لیگ برتر ‌روز پنجشنبه ۹ آذر ۹۶ در ساعت ۱۵ در روزشگاه شهر قدس برگزار می شود.‌

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6pkr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امضای قرارداد دستیار شفر به امروز(یکشنبه) موکول شد