تاریخ انتشار: 1396/09/06 23:25
کد خبر: 171930

علت بخشیده شدن ستاره استقلال توسط رحمتی

سید مهدی رحمتی بازیکن تیم استقلال تهران دلایل خود را از صرف نظر کردن از شکایت امیرحسین صادقی توضیح داد.
علت بخشیده شدن ستاره استقلال توسط رحمتی

سید مهدی رحمتی بازیکن تیم استقلال تهران دلایل خود را از صرف نظر کردن از شکایت امیرحسین صادقی توضیح داد.ماجرای حضور امیرحسین صادقی در کمیته اخلاق به خاطر شکایتی است که مهدی رحمتی از او کرده است. صادقی چندی پیش در گفتگویی ویدیویی اتهام هایی به مهدی رحمتی زد که کاپیتان استقلال برای اعاده حیثیت از او به کمیته اخلاق شکایت کرد تا مدافع سابق استقلال مدارک خود را برای حرف هایی که در مورد رحمتی زده است ارائه کند.

سیدمهدی رحمتی بازیکن تیم استقلال تهران در صفحه اینستاگرام خود در مورد اتفاقاتی که باعث شکایت از امیرحسین صادقی شد اظهار نظر کرد.

مهدی رحمتی در صفحه شخصی خود نوشت:

 در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند، ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نگذار

 آغاز امامت حضرت مهدی (عج) رو به همه مسلمانانان جهان به خصوص هواداران استقلال تبریک عرض می کنم.

 با توجه به اتفاقات رخ داده در چند وقت اخیر لازم می دونم توضیح رو خدمت همه هواداران خوب استقلال بدم همین چند روز پیش بود که پستی در مورد مصاحبه ها و بعضی از تهمت هایی که به من زده شد منتشر کردم و امروز بعد از مصاحبه امیرحسین صادقی تصمیم گرفتم در این زمینه شفاف صحبت کنم.

حقیقتا بعد از مصاحبه هایی که علیه من شد و نمی دونم با چه نیتی بوده مجبور بودم از خودم دفاع کنم، اما من آدمی نیستم که هر روز به دنبال مصاحبه کردن باشم و بخوام در مورد هر مطلبی که عنوان و منتشر می شه جواب بدم اما من هم به خدای بالای سرمون اعتقاد دارم و هم باید تو این دنیا از آبرو و اعتبار خانواده ام و خودم که براش زخمت کشیدم دفاع کنم. تو این مدت فقط در مورد من شایعه درست می شد بدون اینکه دلیل قانع کننده ای برای این شایعه ها وجود داشته باشه به خاطر همین مجبور به شکایت از برخی ها شدم. هدفم از شکایت از امیرحسین صادقی محرومیت او نبوده فقط می خواستم اگر افرادی حرفی رو می زنن باید بدونن که وقتی بحث آبروی اشخاص مطرح می شه باید با مدرک و سند صحبت کرد امیرحسین صادقی بارها مصاحبه هایی کرده که من توجهی نکردم اما در صحبت با یک برنامه اینترنتی صحبت هایی کرد که واقعا نمی شد از اون حرف ها راحت عبور کنم.

امروز هم در روز بزرگ آغاز امامت امام عصر (عج) وقتی متوجه شدم امیرحسین به اشتباهش پی برد و بابت تهمت هایی که تو یک برنامه زنده زده عذرخواهی کرده تصمیم گرفتم به خاطر حقایق روشن شده و به احترام تماس چند نفر از پیشکسوتان و دوستان عزیز از شکایتم صرف نظر کنم.

منتی هم نیست. امیدوارم در این دنیای بی ارزش قدر هم رو بیشتر بدونیم و ندونسته دیگران رو قضاوت نکنیم

با آرزوی بهترین برای همه شما خوبان

سید مهدی رحمتی

یاحق


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bw9a8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی ها و کسب یک رکورد ویژه دیگر