تاریخ انتشار: 1396/09/07 19:57
کد خبر: 171829

پیشنهاد ویژه اسطوره پرسپولیس / برگزاری دربی به سود زلزله زدگان

پیشکسوت مطرح فوتبال کشورمان گفت: همه از پرواز با هواپیما می‌ترسند و مطمئناً اگر مسیر تهران به کرمانشاه نزدیک بود با ماشین به این سفر می‌آمدم.
پیشنهاد ویژه اسطوره پرسپولیس / برگزاری دربی به سود زلزله زدگان

علی پروین در خصوص سفرش به کرمانشاه و دیدار با زلزله‌زدگان این مناطق و اینکه خیلی‌ها می‌گویند او از پرواز با هواپیما می‌ترسد، گفت: تا جایی که من می‌دانم همه از پرواز با هواپیما می‌ترسند اما برخی‌ها آن را نمی‌گویند اما من بدون موضوع خاصی این مسئله را مطرح می‌کنم.

وی ادامه داد: راه سفر از تهران به کرمانشاه دور است، وگرنه اگر ۷ ساعت راه نبود، قطعاً با ماشین به این شهر می‌آمد اما به دلیل دوری راه تشخیص دادم که با هواپیما به کرمانشاه بیایم. می‌خواهیم به سرپل ذهاب برویم و با مردم زلزله‌زده این قسمت از کشورمان دیدار کنم. ان‌شاءالله بتوانیم به آنها کمک کنیم.

پیشکسوت مطرح فوتبال کشورمان درباره اینکه پیشنهاد‌ش درباره زلزله‌زدگان چیست، اظهار داشت: پیشنهاد‌ی که من دارم این است که در روزهایی که لیگ سبک‌تر می‌شود تیم‌های پرسپولیس و استقلال با یکدیگر یک دیدار دوستانه انجام دهند و عواید این بازی به زلزله‌زدگان پرداخت شود. من هم مطمئناً در آن بازی حاضر خواهم شد و در کنار دو تیم هستم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ar8wg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها بهترین شدند و استقلالی ها بدترین!