تاریخ انتشار: 1396/09/07 20:07
کد خبر: 171828

طاهری: جای استقلال آن بالا بالاهاست / هنوز به صددرصد پیشرفت نرسیده‌ایم

بیژن طاهری از شرایط امروز استقلال راضی بود و این تیم را رو به رشد و حرکتش را رو به بالا پیش‌بینی می‌کرد.
طاهری: جای استقلال آن بالا بالاهاست / هنوز به صددرصد پیشرفت نرسیده‌ایم

بیژن طاهری که از کمیته فنی استقلال به کادر فنی راه‌ یافته بود، پس از برد استقلال مقابل گسترش فولاد از آنچه این روزها در تمرینات استقلال سپری می‌شود، حرف زد.

*انتظار این برد دوگله مقابل گسترش را داشتید؟

ما در بازی قبلی برابر سیاه‌جامگان خراسان هم مستحق برد بودیم. در آن دیدار هم بازی خوبی ارائه کردیم و فقط با بدشانسی توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشدند.

* پس وضعیت تاکتیکی تیم بهتر شده است؟

شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود. این نشان می‌دهد که یکسری اتفاقات در حال رخ دادن است. البته کادر فنی قبلی هم زحمت خودشان را کشیدند و وقت و انرژی بالایی برای استقلال صرف کردند ولی گاهی این‌گونه می‌شود که تیم نتیجه نمی‌گیرد. این را بارها گفته‌ام که باید قدردان تلاش آنها هم باشیم ولی خب با روند نتایج خوب تیم مشخص است که با تیم کار شده ولی باز هم هنوز به صددرصد پیشرفت نرسیده‌ایم و تیم جای کار دارد.

* اما قبول دارید هنوز جایگاه تیم مورد رضایت هوداران تیم نیست؟

البته که قبول داریم. اصلاً جایگاه استقلال آنجایی که پیش از این بود، نیست و حتی جایگاهی که امروز دارد هم جایگاه اصلی‌‌اش نیست. جای استقلال آن بالا بالاهاست و ان‌شاءا... به زودی به آن وضعیت هم برمی‌گردیم.

* شفر چه کار مهمی کرده که این نتایج یکی‌یکی رقم می‌خورد؟

قطعاً هر اتفاقی در تیم رخ می‌دهد، تراوشات ذهنی سرمربی‌‌اش است. او برای دیدار با سیاه‌جامگان یکسری تفکرات داشت و برای بازی با گسترش هم یکسری تفکرات دیگر داشت و هرچه در مغز او می‌گذرد به تیم منتقل می‌شود و در نهایت تیم با آن در زمین بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد. او یک مربی باتجربه است که برای هر دیدار روش خاصی را برمی‌گزیند.

* برای بازی با پیکان چه برنامه‌ای دارید؟

ما در تمرین روز یک‌شنبه هم جرقه‌هایی از سبک بازی با پیکان را در تمرین دیدیم و البته اصل تمرینات‌مان از امروز آغاز می‌شود. می‌خواهیم تاکتیک‌های پیکان را خنثی و تاکتیک خودمان را به آنها دیکته کنیم.

* بازی سختی پیش ‌رو‌ی‌تان است؟

همه بازی‌ها سخت هستند و استقلال بازی آسانی ندارد.

* از بودن کنار شفر به چه نکته ویژه‌ای دست پیدا کردید؟

من در همه این سال‌ها با مربیان زیادی کار کرده‌ام. این تجربه، تجربه خیلی خوب و جدیدی بود که چیزهای زیادی در آن یاد گرفتم؛ نکاتی که اگر روزی خودم سرمربی شوم، حتماً آنها را به کار خواهم بست. البته نمی‌گویم چه روش‌هایی که لو نرود! ما زمانی به شفر رسیده‌ایم که می‌توانیم از حاصل یک عمر کارش استفاده کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x8bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


٣ استقلالى خانه دار مى شوند