تاریخ انتشار: 1396/09/10 12:57
کد خبر: 171427

فرصت دوباره برانکو به ستاره بد شانس پرسپولیس

پرسپولیس برای تثبیت جایگاه خود در صدر به دنبال شکست ذوب در استادیوم آزادی است.
فرصت دوباره برانکو به ستاره بد شانس پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ هر چقدر در‌ پیروزی مقابل امیر قلعه نویی موفق عمل کرده، در کسب نتیجه برابر ذوب آهن ناکام بوده است و امروز فرصت مناسبی برای دستیابی به این نتیجه در استادیوم آزادی دارد.

مهدی طارمی تنها غایب تیم برانکو در بازی امروز است که از قضا آمار گلزنی موفقی نیز برابر حریف داشته و دیگر بازیکنان آماده رقابت برای حضور در ترکیب اصلی هستند.

بیرانوند در درون دروازه اولین انتخاب برانکو خواهد بود و به دنبال این است تا پنجمین کلین شیت پیاپی خود را کسب کند. او البته وعده داده در بازی امروز با گل به سمت سکوها رفته تا کدورت‌ها را با سکوها به پایان برساند و باید دید هواداران به او اعتماد خواهند کرد تا دوباره حاشیه‌ای جدید نسازد یا خیر. جنگ بیرانوند با رشید مظاهری بعنوان گلرهای ملی‌پوش نیز در این بازی جالب توجه خواهد بود.

دژ دفاعی همان همیشگی

با بازگشت سیدجلال حسینی اکنون خط دفاعی این تیم بهترین وضعیت ممکن را دنبال می‌کند و احتمالا او در کنار شجاع خلیل‌زاده در قلب دفاعی و در دو طرف با حسین ماهینی و محمد انصاری ترکیب دفاعی علیه حمله‌وران ذوبی را شکل دهند.

فرصتی دوباره به مسلمان و آخرین سیستم خطی

خط میانی پرسپولیس را در این بازی هم احتمالا با توجه به سیستم خطی همان بازیکنانی شکل دهند که در جدال مقابل پارس جنوبی نیز حضور داشتند. محسن ربیع‌خواه در کنار کمال کامیابی‌نیا زوج خط میانی را در کنار وحید امیری و محسن مسلمان تشکیل خواهند داد.

علیپور به صدر می‌رسد؟

زوج خط حمله پرسپولیس هم در اختیار علی علیپور و گادوین منشا خواهد بود. علیپور در آخرین بازی دو تیم با ارسال دو پاس گل و گرفتن یک پنالتی ستاره میدان بود و اکنون به دنبال حضور در صدر جدول گلزنان است و در کنار او گادوین منشا حضور دارد که علیرغم کیفیت فنی مناسب در چند هفته اخیر در گلزنی ناکام مانده و به دنبال شکست این طلسم است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xbvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو و شفر هر یک نقشه ای در سر دارند!
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛