تاریخ انتشار: 1396/09/10 14:20
کد خبر: 171418

تهدید جدی امروز سنگربان ذوب آهن؛ ستاره با انگیزه پرسپولیس!

گادوین منشا امیدوار است پس از هفته ها در لیگ برتر گلزنی کند.
تهدید جدی امروز سنگربان ذوب آهن؛ ستاره با انگیزه پرسپولیس!

پرسپولیس و ذوب آهن عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت و سرخ ها در نوک پیکان خط حمله‌شان گادوین منشا و علی علیپور را در اختیار خواهند داشت. این زوج از زمان محرومیت مهدی طارمی چهره فیکس برانکو بوده اند و تاحدی، نیاز پرسپولیس در گلزنی را رفع کرده اند اما در هفته های اخیر، توفیق چندانی در گلزنی نداشته اند و حال منشا امیدوار است همچون خارجی های گلزن به ذوب آهن عمل کرده و دروازه رشید مظاهری را باز کند.

در لیگ ششم، پرسپولیس با مصطفی دنیزلی برای قهرمانی می‌جنگید و در آخرین ایستگاه، به ذوب آهنی رسید که آن روزها وضعیت خوشی نداشت. سرخ ها ذوب آهن را در آزادی با 3 گل شکست دادند و موقتا صدرنشین شدند اما سایپا در آخرین بازی حریفش را شکست داد و پرسپولیس در جایگاه سوم ایستاد. نکته جالب این که گل سوم پرسپولیس را زیاد شعبو مهاجم سوری این تیم به ثمر رساند.

دو فصل بعد، شاگردان قطبی با لقب مدافع عنوان قهرمانی وارد زمین شد و در هفته چهارم، مقابل ذوب آهن به تساوی 2-2 رسیدند. پرسپولیسی ها در ابتدا از حریف عقب افتادند اما با گل های ابراهیم توره و کریم باقری به بازی برگشتند اما در نهایت، محمدرضا خلعتبری کار را به تساوی کشاند. ابراهیم توره در آن مسابقه اولین گل فصل خود را به ثمر رساند و دومین خارجی گلزن پرسپولیس به ذوب آهن در ادوار لیگ برتر شد.

در لیگ دوازدهم و هفته سی‌ودوم نیز پرسپولیس و ذوب آهن در فولاد شهر به مصاف هم رفتند و این بار ولاتکو گروژدانسکی، برای این تیم گلزنی کرد تا سومین گلزن خارجی سرخ ها به ذوب آهن لقب گیرد. شاگردان گل محمدی در آن مسابقه با تساوی 1-1 متوقف شدند و ولاتکو نیز، آخرین بازیکن غیرایرانی شد که دروازه سبزپوشان اصفهانی را باز کرد.

حال گادوین منشا به عنوان مهاجم نیجریایی پرسپولیس امیدوار است تا در مقابل ذوب آهن گلزنی کند و روند خود را بهبود بخشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdpmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار ناامید کننده ستاره پرسپولیس