تاریخ انتشار: 1396/09/10 16:12
کد خبر: 171390

بازیکنان استقلال باید بدانند فوتبال ۹۰ دقیقه است!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که سرمربی این تیم باید برای حل مشکل گلزنی تیمش در نیم فصل فکر اساسی داشته باشد.
بازیکنان استقلال باید بدانند فوتبال ۹۰ دقیقه است!

مهدی فنونی زاده در مورد شرایط استقلال گفت: نیم فصل نزدیک است و شفر باید برای رفع مشکل گلزنی مهاجمانش چاره ای بیندیشد که یکی می تواند جذب یک مهاجمان تمام عیار باشد تا گل های خوبی را برای استقلال به ثمر برساند. این روزها مهاجمان استقلال انگیزه بالایی ندارند و به راحتی موقعیت ها را از دست می دهند و این می تواند در پایان فصل برای آنها مشکل ساز شود.

وی در خصوص نحوه بازی کردن آبی پوشان پس از حضور شفر در استقلال گفت: تفکرات این سرمربی کاملا به بازیکنان القاء شده و آنها تقریبا تمام خواسته های این مربی را در زمین پیاده می کنند و اگر این روند ادامه پیدا کند خیلی زود با دو یا سه برد خود را به بالای جدول خواهند رساند.

وی در پایان و در خصوص شکست پارس جنوبی برابر پرسپولیس هم گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم دیدیم و بازیکنان باید بدانند فوتبال ۹۰ دقیقه است و پیش بینی نتیجه بسیار سخت. اگر چه کسی فکر نمی کرد فروزان پشت ضربه پنالتی بایستد و با بدشانسی تمام دو بار ضربه اش به تیر دروازه بخورد و به گل تبدیل نشود، اما بهتر بود سرمربی پارس جنوبی این ضربه را به یکی از هافبک های درون زمین می داد تا او بتواند پنالتی را به راحتی وارد دروازه پرسپولیس کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdp5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دور از حاشیه بودن برای شفر بسیار مثبت است!