تاریخ انتشار: 1396/09/10 19:04
کد خبر: 171342

حسینی: بازی سختی بود در مقابل یکی از بهترین تیم های ایران به میدان رفتیم/ شجاع قسم خورد که پنالتی نکرده است

سیدجلال در خصوص پنالتی اعلام کرد: شجاع قسم می خورد که پنالتی نکرده است
حسینی: بازی سختی بود در مقابل یکی از بهترین تیم های ایران به میدان رفتیم/  شجاع قسم خورد که پنالتی نکرده است

سیدجلال حسینی پس از برد 4 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی سختی بود. ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به میدان رفتیم. ذوب‌آهن بازی را خوب شروع کرد اما حریف را به خوبی کنترل کردیم و در زمان خوبی به گل اول رسیدیم. در نیمه دوم کنترل بازی را در دست خودمان گرفتیم و در نهایت با ارائه یک بازی خوب به 3 امتیاز رسیدیم.

وی در واکنش به این موضوع که از زمان حضور دوباره‌اش در ترکیب پرسپولیس این تیم هنوز گل نخورده، گفت: ما یک تیم هستیم و در کنار هم برای موفقیت تلاش می‌کنیم. امروز یکی از بهترین‌های تیم خود یعنی مهدی طارمی را نیز نداشتیم و در چند دیدار قبلی نیز تعدادی از بازیکنان‌ در ترکیب قرار نمی‌گرفتند. امروز هم مقابل یکی از سرسخت‌ترین تیم‌ها کار سختی را پیش‌رو داشتیم.

حسینی درباره قرعه تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه عنوان کرد: به نظرم قرعه سختی به ما می‌خورد، البته امیدوارم یک برنامه‌ریزی خوب برای این بازی‌ها داشته باشیم، ما نیاز به تدارکات قوی‌تر و بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ داریم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص صحنه خطای شجاع خلیل‌زاده روی مهاجم ذوب‌آهن گفت: شجاع قسم خورد که پیراهن بازیکن حریف را نکشیده است. بازیکن ذوب‌آهن به خاطر قد بلندی که داشت دست خود را همواره روی ما می‌گذاشت و با کمک بدن ما می‌خواست که بچرخد به هر حال معتقدم آن صحنه پنالتی نبود.

وی در پایان در خصوص قهرمانی در نیم‌فصل گفت: هنوز راه طولانی تا پایان فصل پیش رو داریم و به نظرم مهم قهرمانی در انتهای فصل است.

عکس: مجتبی قادری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdpjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ نبود شجاع یک توفیق اجباری برای 2 ستاره پرسپولیس