تاریخ انتشار: 1396/09/12 22:27
کد خبر: 171010

بهترین تیم در نیم فصل اول پرسپولیس است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر می‌خواهیم در جام جهانی عملکرد موفقی داشته باشیم و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم باید خواسته‌های سرمربی تیم ملی را برآورده کنیم.

میرشاد ماجدی در خصوص قرعه گروه ایران در جام جهانی روسیه گفت:

اگر بخواهیم از منظر عام به این قضیه نگاه کنیم باید خوشحال باشیم که با تیم های صاحبنامی هم گروه شده ایم که این می تواند برای بازیکنان ما مفید باشد. ولی اگر بخواهیم کارشناسی به آن نگاه کنیم باید عنوان کنم که مقابل حریفانمان دست و پا بسته نیستیم و می توانیم آرام آرام، پلکان نردبان را بالا برویم.

میرشاد ماجدی تأکید کرد:

نباید نردبان را چهارپله حرکت کنیم بلکه باید آهسته و پیوسته برویم تا بتوانیم در جام جهانی با ارائه بازی های منطقی از نام و اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد:

در این زمان حساس باید اختلاف ها را کنار گذاشته و آنچه را که کی روش می خواهد در اختیارش بگذاریم. اعتقاد دارم اگر ۷۰ تا ۷۵ درصد از خواسته های کی روش را برآورده کنیم مطمئنا در جام جهانی می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

در ادامه خاطرنشان کرد:

حالا دیگر همگروه های خودمان را شناخته ایم و باید براساس سبک بازی آنها، بازی های تدارکاتی را برگزار کنیم تا بتوانیم یک شبیه سازی قبل از دیدار برابر اسپانیا و پرتغال را داشته باشیم. این دو تیم از صاحب نام‌های فوتبال دنیا هستند. بازی برابر آنها سخت است اما اگر بتوانیم همانند جام جهانی گذشته، همان بازی را که مقابل آرژانتین انجام دادیم برابر این دو تیم هم برگزار کنیم می توانیم با افتخار از حیثیت فوتبالمان دفاع کنیم.

میرشاد ماجدی افزود:

فدراسیون فوتبال در این زمان حساس باید تمرکزش روی موفقیت تیم ملی باشد و با برگزاری بازی های تدارکاتی واردوهای خوب، شرایط را برای تیم ملی مهیا کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد این روزهای آبی پوشان نیز ادامه داد:

 از زمان حضور وینفرد شفر، بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفتند و آن شرایط قبل را در آنها پیدا نمی کنیم اما این تیم هنوز هم نیاز به کار دارد و سرمربی استقلال باید با برگزاری تمرینات مناسب، آمادگی بازیکنان را به صد درصد برساندو

میرشاد ماجدی در خصوص عملکرد استقلال برابر پیکان تهران گفت:

آبی ها، بازی خوبی از خود نشان دادند اما هنوز هم مشکل گلزنی این تیم برطرف نشده است. شاید اگر مهاجمان استقلال، دقت بیشتری داشتند این تیم می توانست سیاه جامگان و پیکان را شکست بدهد و چهار امتیاز را به راحتی از دست ندهد. شفر باید بیشتر تمرکزش را بر روی عملکرد مهاجمانش بگذارد زیرا آنها حتی توپ های ساده را هم نمی توانند به گل تبدیل کنند.

میرشاد ماجدی در خصوص دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر سپاهان نیز گفت:

 هر دو تیم شرایط مشابهی دارند و نتایج خوبی کسب نکرده اما امیدوارم استقلال بتواند در ورزشگاه آزادی و با حمایت هوادارانشان، این بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان و در خصوص عملکرد لیگ هفدهم تا پایان نیم فصل اول اظهار داشت:

بهترین تیم را در نیم فصل اول، پرسپولیس دیدم و در بازی هایش یک روند خوب را پشت سر گذاشت و توانست با انجام بازی های قابل قبول، صدرنشین لیگ باشد اما سایر تیم ها صلابت همیشگی را ندارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jr6ql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از علاقه به استقلال تا حضور طولانی مدت در پرسپولیس!

تیم های استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند!
با اعلام رای کمیته انضباطی؛