تاریخ انتشار: 1396/09/13 15:54
کد خبر: 170926

جلالی: داور پنالتی ما را مقابل استقلال برگرداند و همه تمجیدش کردند

سرمربی تیم پیکان معتقد است که اگر پنالتی استقلال در دیدار برابر پیکان برگشت داده می شد، همه چیز به همین سادگی تمام نمی شد.
جلالی: داور پنالتی ما را مقابل استقلال برگرداند و همه تمجیدش کردند

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

اگر پنالتی استقلال را برگشت می دادند، مسئله به همین راحتی تمام می شد؟!

 در ابتدا لازم است که درباره بازی قبلی (دیدار با استقلال) صحبت‌هایی انجام دهم. اتفاق نادری در این بازی افتاد و داور پنالتی ما را برگرداند. جالب است که از آن داور هم این هفته تقدیر کرده‌اند. مشکلی ندارم و چیزی را که مستحق آن نباشم، نمی‌خواهم، اما اگر این رفتار از سمت تیم پیکان صورت نمی‌گرفت، آیا مسئله به همین راحتی تمام می‌شد؟

 

چرا کسی رفتار صبورانه پیکان را ندید؟

چرا کسی در آن دیدار رفتار صبورانه پیکان را ندید؟ من این سؤال را از کمیته داوران دارم. من می‌گویم پنالتی ما درست نبود، اما آیا در گذشته هم هر پنالتی که درست نبوده، برگشت داده می‌شد یا در آینده هم این اتفاق خواهد افتاد؟ این چیزی است که ما در مورد آن به فدراسیون فوتبال هم نامه نوشتیم. من کنار زمین بودم و دیدم پس از اعلام پنالتی،‌ چند نفر به آن سمت دویدند و می‌خواستند هر جور شده به داور برسانند این صحنه پنالتی نبوده است. عیبی ندارد اما توقع ما این است که در ادامه هم این اتفاقات بیفتد و از بیرون به داور بگویند تصمیمش غلط است.

 

فرصت کمی داشتیم اما آماده ایم

 این هفته فرصت تمرین کم بود، اما خدا را شکر تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنیم. قطعاً فردا بازی سنگینی مقابل این تیم خواهیم داشت، اما امیدوارم با شرایط خوبی که داریم، نتیجه لازم را بگیریم.

 

آیا در آینده هم اتفاق دیدار با استقلال رخ می دهد

جلالی در پاسخ به این پرسش که کمیته داوران هم هفته گذشته اعلام کرده بود پنالتی پیکان مقابل استقلال به درستی برگشت داده شده است،‌ گفت: درست است. پنالتی نباید اعلام می‌شد، اما آیا زمانی که اعلام شده بود، باید برگشت داده می‌شد؟ آیا در آینده هم این اتفاق می‌افتد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xk8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان نشست خبری سرمربیان در هفته پانزدهم