تاریخ انتشار: 1396/09/15 11:35
کد خبر: 170645

برخی نکات آماری مربوط به تیم استقلال

تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر ۱۶ بازی در هفته‌های پانزدهم انجام داده که ۹ بار به پیروزی رسیده و به دنبال دهمین پیروزی خود در این هفته‌ها می‌گردد.
برخی نکات آماری مربوط به تیم استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران امروز چهارشنبه دهم لیگ برتر به میدان بروند. این تیم در هفته‌های پانزدهم شانزده دوره گذشته لیگ برتر برابر حریفان خود ۹ بار پیروز شده، سه بار مساوی کرده و ۴ بار هم شکست خورده است. به برخی نکات آماری مربوط تیم استقلال در همه هفته‌های پانزدهم ادوار گذشته لیگ برتر اشاره می‌کنیم.

* ۸ بار میهمان و ۸ بار میزبان

آبی‌ها در ادوار گذشته به صورت مساوی در هفته پانزدهم میهمان و میزبان بودند. این تیم در هفته‌های پانزدهم ۸ بار در خانه به میدان رفته و ۸ بار نیز در خانه حریفان مصاف داشته است و هفدهمین بازی این تیم در این هفته ها نهمین میزبانی آبی پوشان محسوب می‌شود.

* بیشترین برد و باخت در خانه

آبی پوشان هم بیشترین پیروزی را در این هفته‌ها در خانه به دست آورده‌اند و هم بیشترین شکست را در خانه تحمل کرده‌اند. حاصل ۸ بازی خانگی استقلال در هفته‌های پانزدهم ۵ پیروزی و ۳ شکست است و این تیم تاکنون در هفته‌های پانزدهم در خانه مساوی نداشته است. آنها در خانه ۹ گل زده و ۷ گل خورده دارند و ۱۵ امتیاز هم کسب کرده‌اند.

این تیم در هفته‌های پانزدهم خارج از خانه ۴ بار پیروز شده، ۳ بار مساوی کرده و تنها یکبار شکست خورده است. آبی پوشان خارج از خانه ۱۳ بار گلزنی کرده و ۹ بار هم گل خورده‌اند و مثل دیدارهای خانگی شان در این هفته ها ۱۵ امتیاز از ۲۴ امتیاز ممکن را کسب کرده‌اند.

استقلالی‌ها در مجموع هفته‌های پانزدهم ۳۰ امتیاز از ۴۲ امتیاز ممکن را گرفته‌اند و با چیزی در حدود ۶۲ درصد امتیازات کلا در این هفته‌ها عملکرد قابل قبولی داشتند.

* اولین بازی، اولین شکست و اولین گل

اولین باری که آبی پوشان در ادوار گذشته لیگ برتر در هفته پانزدهم به میدان رفتند، پاس تهران حریف این تیم بود که آبی‌ها در آن بازی با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند تا اولین دیدار این تیم که دیدار خارج از خانه هم محسوب می‌شد با اولین شکست آنها همراه باشد.

در آن بازی سیروس دینمحمدی برای آبی پوشان گلزنی کرد تا وی اولین بازیکنی باشد که در هفته‌های پانزدهم برای این تیم گلزنی کرده باشد.

* بیشترین بازی‌ها با پاس و شاهین

استقلال بیشترین تعداد بازی‌ها را در این هفته‌ها با تیم‌های پاس و شاهین بوشهر انجام داده است. آبی پوشان ۲ بار در هفته‌های پانزدهم با پاس تهران، یکبار با پاس همدان و ۲ بار با شاهین بوشهر دیدار داشته تا از این حیث بیشترین تعداد بازی را با این دو تیم داشته باشد.

همچنین استقلالی‌ها ۲ بار هم در این هفته‌ها با تیم سپاهان بازی داشته‌اند که باتوجه به بازی پیش روی دو تیم، سپاهان از این حیث از دیگر تیم ها پیشی خواهد گرفت.

* بهترین گلزن

​بهترین گلزن آبی‌ها در هفته‌های پانزدهم غلامرضا عنایتی با ۴ گل است. بهترین گلزن همه ادوار لیگ برتر با سابقه ۳ بار آقای گل شدن توانسته در مدت حضورش در تیم استقلال در هفته‌های پانزدهم ۴ بار برای آبی پوشان گلزنی کند.

عنایتی در ۸۸/۸/۱۱ به شاهین بوشهر، ۸۴/۱۰/۲ از روی نقطه پنالتی به برق شیراز، ۸۳/۱۰/۱۱ به تیم سپاهان و ۸۲/۱۰/۴ به تیم برق شیراز گل زده است.

تنها بازیکن استقلال که در هفته‌های پانزدهم توانسته در یک بازی بیشتر از دو گل بزند فرزاد آشوبی بود که هر دو گل را در یک بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این اتفاق در فصل ۹۰-۸۹ و در دیدار مقابل شاهین بوشهر افتاد. نتیجه این بازی ۲ بر یک به سود استقلال بود.

* ۴ پنالتی

آبی پوشان در هفته های پانزدهم ۴ بار صاحب ضربه پنالتی شده‌اند که هر ۴ پنالتی آنها گل شده است. رضا عنایتی و فرهاد مجیدی هر کدام یک و فرزاد آشوبی دوبار برای آبی‌ها در این هفته‌ها پنالتی منجر به گل زده‌اند.

#مهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6g9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش سپاهان به تصمیم گیری استقلال درباره بازیکن ملی پوش