تاریخ انتشار: 1396/09/15 16:55
کد خبر: 170601

این دو استقلالی می‌توانند چشم دیدن موفقیت یکدیگر را داشته باشند؟

این دو استقلالی می‌توانند چشم دیدن موفقیت یکدیگر را داشته باشند؟

یک مصدومیت یا درد کهنه کافی بود تا منتظری برای چند ماه از استقلال دور شود. غیبتی که ترکیب دفاعی استقلال را هم دستخوش تغییر کرد تا هم منصوریان و هم شفر در غیاب منتظری از چشمی در خط دفاع استفاده کنند. منتظری که با نظر منصوریان به استقلال آمده بود و در حضور او مصدوم شد حالا وقتی بر می‌گردد که دیگر خبری از منصوریان نیست و شفر باید در مورد حضور او در ترکیب تصمیم بگیرد. مدافعی که همه انگیزه‌اش بازی در جام‌جهانی است و برای این حضور باید کار خود را با حضور موفق در استقلال دوباره شروع کند. هر چند که دعوت از کنعانی‌زادگان مصدوم در دوره‌های قبل باید کمی خیال منتظری را از حضورش در تیم‌ملی راحت کرده باشد تا به همین بهانه دلخوش باشد که معیار دعوت کی‌روش همیشه حضور ثابت یا خوب بازی کردن نیست و گاهی معیارهای عجیب هم می‌تواند او را ملی‌پوش کند، فقط کافی است که به دل کی‌روش نشسته باشد تا به تیم‌ملی برسد.

به هر حال منتظری با انگیزه بازی در جام‌جهانی خود را برای حضور ثابت در استقلال آماده می‌کند تا شاید با بازگشت او، دفاع پر حرف و حدیث استقلال کم سروصداتر شود.

پژمان که چند هفته‌ای است تمرینات خود را با استقلال آغاز کرده، از سه هفته آینده می‌تواند برای تیمش به میدان برود. او حتی الان هم مشکل چندانی برای بازی کردن ندارد اما پیش از اینکه دکتر نوروزی مجوز بازی او را بدهد، دکتر جراح پژمان باید این مجوز را به او بدهد تا باز هم مصدومیت دوباره سراغ این مدافع را نگیرد. مجوزی که نهایت تا سه هفته دیگر، یعنی کم‌تر از یک ماه برای منتظری و استقلال صادر خواهد شد تا مدافع کهنه‌کار بالاخره به ترکیب دفاعی تیمش باز گردد. بازگشتی که بازی کردن چشمی را هم در استقلال و هم در تیم‌ملی تحت‌الشعاع قرار خواهد داد تا کی‌روش شاید یکی از این دو نفر را به تیم‌ملی دعوت کند.

پژمان که برگردد به احتمال زیاد چشمی هم به پست اصلی خود یعنی هافبک برمی‌گردد. بازگشتی که نه تنها استقلال را تحت تاثیر و تغییر قرار می‌دهد، بلکه در تیم‌ملی هم تاثیرگذار می‌شود تا سرنوشت پژمان و روزبه به هم گره بخورد. یکی که خوب باشد، جای یکی دیگر را در ترکیب تیم‌ملی می‌گیرد. یکی که خوب باشد، حتی می‌تواند سبب حذف هم‌تیمی‌اش از تیم‌ملی و خداحافظی با جام‌جهانی هم شود. با این شرایط، دو هم‌تیمی می‌توانند چشم دیدن موفقیت یکدیگر را در تیم‌شان داشته باشند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xko9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان خوشبخت ترین مربی لیگ؛ استقلال پر مهره ترین تیم!