تاریخ انتشار: 1396/09/16 20:08
کد خبر: 170409

ترین‌های هفته پانزدهم لیگ برتر؛ شفر و جباروف بهترین شدند

هفته پانزدهم لیگ برتر با انجام ۸ بازی به پایان رسید و ترین‌های این هفته هم مشخص شد.
ترین‌های هفته پانزدهم لیگ برتر؛ شفر و جباروف بهترین شدند

 هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز گذشته به پایان رسید تا همه تیم‌ها به جز پرسپولیس و نفت آبادان که باید ۲۰ آذر مقابل یکدیگر بازی کنند ۱۵ بازی خود را در لیگ برتر انجام داده باشند. در این هفته هم نتایج جالبی رقم خورد.

استقلال خوزستان 0 - 1 صنعت نفت آبادان  

سایپا 1 - 0 پیکان

پارس جنوبی جم 1 - 0 سیاه جامگان  

تراکتورسازی 1 - 1 فولاد  

پدیده 0 - 2 گسترش فولاد  

سپیدرود رشت 0 - 1 پرسپولیس  

ذوب آهن 2 - 0 نفت تهران  

استقلال 3 - 0 سپاهان

بهترین تیم: گسترش فولاد تبریز

تیم گسترش فولاد تبریز در ابتدای لیگ برتر شرایط خوبی نداشتند و این روند باعث شد تا لوکا بوناچیچ از کارش برکنار شده و فیروز کریمی جانشینش شود اما حضور کریمی برای این تیم یک موفقیت بزرگ بود چرا که روند حرکتی این تیم در هفته اخیر بسیار بهتر از گذشته شد و این تیم حالا به آرامش نسبی رسیده است. شاگردان فیروز کریمی در مشهد دست به کار بزرگی زدند و پدیده مشهد را در خانه شکست دادند در حالی که این تیم مشهدی امسال در ۲ بازی خارج از خانه ۴ امتیاز از استقلال و پرسپولیس گرفت و این موضوع ارزش کار شاگردان کریمی را بیشتر از قبل نشان می‌دهد.

مربی هفته: وینفرد شفر

شفر بعد از جدایی علیرضا منصوریان سکاندار تیم استقلال شد و روند حرکتی این تیم به خوبی تاثیر این مربی آلمانی را نشان می‌دهد. در ۷ بازی اخیر تیم استقلال تنها یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی دریافت کرده و در بازی با سپاهان هم یکی از بهترین برد‌های استقلال در لیگ برتر امسال رقم خورد. این برد و روند حرکتی استقلال نشان دهنده این است که شفر تاثیر خوبی در استقلال داشته و در نیم فصل دوم باید آبی‌های پایتخت را یکی از تیم‌های مدعی دانست. البته رد این بخش فیروز کریمی هم شامل تقدیر خواهد بود.

بازیکن هفته: سرور جباروف

بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که فصل گذشته به صورت قرضی در سپاهان بازی می‌کرد ۲ گل از ۳ گل استقلال را وارد دروازه سپاهان کرد تا نشان دهد در ۳۶ سالگی هم هنوز با انگیزه فوتبال بازی می‌کند. او در بازی روز گذشته یکی از ارکان اصلی پرگل ترین برد استقلال در ۱۵ بازی اخیر این تیم در لیگ برتر بود و عملکرد درخشانش در میانه زمین استقلال به خوبی تاثیر او را در این تیم نشان می‌دهد.

بازی هفته: استقلال_ سپاهان

سپاهان در سال‌های اخیر رقیب قدرتمندی برای استقلال و حتی پرسپولیس بود و شاید بدبین ترین هوادار این تیم هم فکر نمی‌کرد شاگردان کرانچار ۳ گل از استقلال دریافت کند اما اشتباهات مکرر دروازه‌بان جوان این تیم در همان ابتدای بازی باعث شد تا سپاهان شکست سنگینی را در تهران تجربه کند. فارغ از نتیجه بازی اما دیدار این دو تیم یکی از بهترین و فنی ترین بازی‌های چند هفته اخیر بود و این موضوع تاثیر ۲ مربی بادانش را در فوتبال ایران نشان داد.

ناکام هفته: مجید جلالی

تیم پیکان ۷ هفته متوالی برد به دست آورد اما چند هفته‌ای است که این تیم از بردن عاجز است و در آخرین دیدار خود هم مقابل سایپا شکست خورد تا بعد از ۶ سال پیکان در دربی صنعتی‌ها ناکام باشد. مجید جلالی که نتایج هفته‌های اخیر تیمش را متوجه مسائل بیرونی فوتبال می‌داند باید برای بهتر شدن روند تیمش در نیم فصل دوم راهکارهای بهتری را انجام دهد. مجید جلالی قصد دارد تیمش را به اردوی کیش ببرد تا فارغ از هیاهوهای اخیر فوتبال آرامش را به تیمش تزریق کند.

بهترین گلزنان لیگ:

8 گل

محمد قاضی (پدیده)

علی علیپور (پرسپولیس)

6 گل

مرتضی تبریزی (ذوب آهن)

جلال‌الدین علی‌محمدی (سپاهان)

عیسی آل کثیر (نفت تهران)

5 گل

محمد عباس زاده (سایپا)

کرار جاسم (صنعت نفت آبادان)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grw8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شوخی خطرناک با کامیابی نیا درباره دربی