تاریخ انتشار: 1396/09/17 16:00
نمی‌توانم فکر کی‌روش را بخوانم و بدانم چه برنامه‌ای دارد
کد خبر: 170312

ذوالفقارنسب: حضور پرسپولیس در صدر جدول براساس شایستگی‌هایش بوده است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته و استقلال هم با نزدیک شدن به صدر جدول حساسیت بازی‌ها را زیاد کرده است.
ذوالفقارنسب: حضور پرسپولیس در صدر جدول براساس شایستگی‌هایش بوده است

بیژن ذوالفقارنسب درباره درخواست کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه در نیم‌فصل دوم بازیکنان ملی‌پوش داخلی را بعد از هر بازی به مدت یک روز و نیم در اختیار داشته باشد، اظهار داشت: نمی‌توانم فکر کی‌روش را بخوانم و بدانم چه برنامه‌ای دارد. با توجه به اینکه برنامه‌هایش را توضیح نداده است، نمی‌توانیم به طور دقیق تحلیل کنیم که اهداف کی‌روش از این برنامه‌ها چیست. خیلی خوب است که در یک جلسه ورزشی خوب با مربیان تیم‌های لیگ برتری اهداف و برنامه‌هایش را بیان کند.

 

وی در ادامه افزود: اگر مربیان احساس کردند که این مسئله به سود تیم ملی باشد، فکر نکنم کسی مخالفت کند. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال هم باید در این راستا حرفه‌ای تر عمل کند. تاکنون مربیان باشگاهی با کی‌روش و تیم ملی همکاری کرده‌اند. اگر کی‌روش کمی برنامه‌هایش را توضیح دهد و صمیمانه‌تر و بر اساس حسن نیت بحث‌هایش را مطرح کند، کسی مخالفتی با برنامه‌های او نخواهد داشت.

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد پرسپولیس و استقلال در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و جایگاهی که دارد، براساس شایستگی‌هایش بوده است. تغییر و تحولات استقلال هم بسیار مثبت بوده و این تیم هم دارد جایگاهش را به دست می‌آورد و به صدر جدول نزدیک می‌شود. حضور استقلال در بالای جدول حساسیت مسابقات را بیشتر کرده و روزبه‌روز بازی‌ها جذاب‌تر می‌شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6lk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سناریوی تکراری از لیگ چهاردم تا الان؛ آقای طارمی این موضوع را تمام کن!