تاریخ انتشار: 1396/09/17 16:36
پاسورهایی که گلزن تربیت می کنند
کد خبر: 170309

مهم ترین دلیل موفقیت گلزنی علیپور و محمدقاضی در لیگ هفدهم

در صدر گلزنان لیگ هفدهم تا پایان نیم فصل دو ستاره تیم های پرسپولیس و پدیده با زدن 8 گل ایستاده اند تا خود را به عنوان آقای گل های لیگ برتر معرفی کنند.
مهم ترین دلیل موفقیت گلزنی علیپور و محمدقاضی در لیگ هفدهم

علی علیپور و محمد قاضی دو گلزن تیم های پرسپولیس و پدیده هستند که با 8 گل زده به عنوان مشترک آقای گلی لیگ برتر در نیم فصل دست پیدا کنند. اما این دو بازیکن برای رسیدن به این عنوان گلسازهایی به همراه داشتند که اتفاقا آنها نیز سرآمد بازی در جدول بهترین گلسازهای لیگ هستند.

با این حساب علاوه بر دو مهاجم تیم های پرسپولیس و پدیده که به عنوان صدرنشین بهترین گلزنان لیگ هفدهم مطرح می شوند دو هافبک این دو تیم نیز به عنوان بهترین گلساز بازی ها تا پایان دور رفت معرفی می شوند.

محسن مسلمان با آخرین پاسی که برای علی علیپور ارسال کرد، موفق شد تعداد پاس های خود را به عدد 7 برساند و مقتدرانه عنوان بهترین گلساز لیگ را به نام خود بزند. در طرف دیگر معین عباسیان نیز یکی از دو بازیکنی است که در نیم فصل اول لیگ هفدهم توانسته 4 پاس گل به نام خود بزند و با این حساب او نیز در رده دوم بهترین گلسازهای لیگ قرار می گیرد تا علاوه بر بهترین گلزنان لیگ، بهترین پاسورهای لیگ نیز از تیم های پرسپولیس و پدیده باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grwb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و 6 شماره خاص!
برای حضور در لیگ هفدهم؛

فرصت مناسب برای علیپور؛ ببینم چکار می کنی پسر!
رقابت علیپور و قاضی؛ تلاش برای صدرنشینی