تاریخ انتشار: 1396/09/17 21:54
کد خبر: 170284

سپاهان اصفهان ستاره ندارد

سپاهان اصفهان ستاره ندارد

 

به بازی سپاهان مقابل استقلال نگاه کنید: زردهای اصفهانی حتی برای دقایقی اندک نیز شکل و شمایل یک تیم را پیدا نکردند. در حرکات بازیکنان این تیم چیزی به نام روح تیمی دیده نمی‌شد. بازیکنانی که هر کدام برای خود بازی می‌کردند.

ساسان انصاری به عنوان مهمترین خرید سپاهان در ابتدای فصل در بازی دیروز حتی یک پاس مفید هم به هم تیمی‌های خود نداد. او تنها به فکر گل زدن حتی از زوایای عجیب و غریب بود. مهرداد محمدی نیز تنها برای شوت زدن از هر زاویه‌ای پا به میدان گذاشته بود. علی کریمی انگار که تیمش سه گل جلو است به جز یکی دو مورد فقط پاس‌های عرضی کوتاه به هم‌تیمی‌هایش داد. سعید آقایی که یک و نیم میلیارد روی دست سپاهان خرج گذاشته آن قدر ضعیف بود که کرانچار حکم به تعویضش داد. جعفری در تمام طول بازی یک سانتر مفید و دقیق نداشت و مدافعان سپاهان نیز روی ساده‌ترین توپ‌ها نیز متزلزل نشان دادند.

کرانچار نتوانسته سطح فنی بازیکنان تیمش را ارتقا دهد. بازیکنانی معمولی که تنها پولی در اندازه یک ستاره گرفته‌اند در سپاهان زیادند. مشکل اصلی سپاهان به نظر همین خریدهای به دردنخور در ابتدای فصل بوده است. تیمی که روزگاری شاه‌ماهی‌های نقل و انتقالات را جذب می‌کرد در این فصل چشم بازار را با خریدهایش کور کرده است. سپاهان برای بلندشدن نیاز به تفکری جدید و چه بسا یکی دو ستاره واقعی داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6lxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان در محاصره 6پرسپولیسی