تاریخ انتشار: 1396/09/18 19:29
کد خبر: 170153

مصاف برانکو و کمالوند در شرایطی کاملا متفاوت /تقابل پرسپولیس و صنعت نفت در هاله ای از ابهام

پرسپولیس و صنعت در دیدار معوقه هفته هشتم به مصاف هم میروند.
مصاف برانکو و کمالوند در شرایطی کاملا متفاوت /تقابل پرسپولیس و صنعت نفت در هاله ای از ابهام

پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان روز دوشنبه ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم میروند و با اتمام این دیدار پرونده نیم فصل لیگ برتر جام خلیج فارس بسته می شود.

در این دیدار پرسپولیس تنها ایگور پانادیچ و مهدی طارمی را در اختیار ندارد و صنعت نفت هم محمد شادکام مهاجم خود را در اختیار ندارد.

پرسپولیس در شش بازی گذشته موفق به ثبت ۵ برد و یک تساوی شده است و با ۳۳ امتیاز و ۲۵ گل زده و ۶ گل خورده در صدر جدول رده بندی قرار دارد و در هر شش بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است تنها در مقابل پدیده موفق به گلزنی نشده است.

در مقابل شاگردان فراز کمالوند ۱۵ گل به ثمر رسانده و ۱۸ گل دریافت کرده اند و در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارند؛برزیلی های آبادان در شش بازی گذشته ۳ برد و 2 تساوی مقابل پیکان و تراکتور سازی و یک باخت به گسترش فولاد تبریز از خود به جای گذاشته اند و تنها در مقابل گسترش موفق به زدن گل نشده اند.

در تاریخ تقابل های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر ۸ برد برای پرسپولیس دو برد برای صنعت نفت و دو بازی مساوی شده است.

پر گل ترین تقابل دو تیم با نتیجه چهار بر دو در آبادان و در لیگ یازدهم به سود صنعت نفت ثبت شده است.

نکته تعامل برانگیز در این دیدار برگزار نشدن تمرین سه روز اخیر صنعت نفت است که بازیکنان و کادر فنی در تمرینات شرکت نکرده اند.

صنعت نفت در حالی با مشکلات زیادی را تجربه می‌کند ؛اما بهترین نتایج تاریخ خود را کسب کرده و به نظر می‌رسد باتوجه به عدم حمایت وزارت نفت از این تیم بازیکنان و مربیان نمی‌خواهند کار به جایی برسد که به سرنوشت نفت تهران دچار شوند.

در مقابل برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش بدون وقفه تمرینات خود را پیگیری میکنند و مقتدرانه در صدر جدول هستند.

باید دید دیدار پرسپولیس_صنعت نفت آبادان برگزار می شود و در صورت انجام این دیدار چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.

نویسنده: میثم سعادتی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arwlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و صنعت نفت آبادان مشخص شد