تاریخ انتشار: 1396/09/29 10:15
کد خبر: 168513

استقلالی ها یک گام تا راحت‌ترین نیمه نهایی جام حذفی

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امروز با انجام دیدار تیم‌های استقلال و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری می‌شود.
استقلالی ها یک گام تا راحت‌ترین نیمه نهایی جام حذفی

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امروز با انجام دیدار تیم های استقلال و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری می شود.

استقلال تهران - ایرانجوان بوشهر؛ ساعت 14:30

در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد تیم فوتبال استقلال تهران در این مرحله از رقابت‌ها میزبان ایرانجوان بوشهر است و باید در ورزشگاه آزادی پذیرای حضور این تیم باشد.

بازی این دو تیم در حالی برگزار می‌شود که پیش از این تیم های استقلال و ایرانجوان بوشهر سابقه رویارویی در جام حذفی را داشته‌اند.

در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سال 67، تیم استقلال حریف ایرانجوان بوشهر شد و در نهایت آبی‌پوشان بازی رفت را در تهران با نتیجه 2-1 بردند و در بوشهر با باخت 3 بر صفر یکی از سنگین ترین شکست‌های تاریخ خود را در جام حذفی متحمل شدند. گل های ایرانجوان بوشهر را سعید درویشی به ثمر رساند و بدین ترتیب استقلال از دور مسابقات حذف شد. اما با توجه به استفاده غیر قانونی تیم ایرانجوان بوشهر از یک بازیکن در نهایت با شکایت آبی ها به کمیته انضباطی نتیجه به نفع استقلالی ها برگشت.

تیم فوتبال استقلال با هدایت شفر در دیدار های لیگ برتر توانسته 5 برد ،5 مساوی،5 باخت،11 گل زده ،9 گل خورده را با کسب 20 امتیاز در کارنامه به ثبت برساند.

آبی ها همچنین در دیدارهای جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق به شکست تیم گل گهر سیرجان با نتیجه 2 بر یک شدند و در نهایت توانستند در مرحله یک هشتم نهایی تیم نساجی را 2 بر یک شکست دهند .

شاگردان شفر این بار در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر بروند که در صورت برد استقلالی ها به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.

بدون شک شفر در دیدار های جام حذفی به دنبال برد است و او درصد است تا با برد مقابل ایرانجوان بوشهر به دور نیمه نهایی صعود کند.

در طرف مقابل تیم ایرانجوان بوشهر با سرمربیگری دلگرم توانسته در رقابت های لیگ دسته یک 4 برد ،6 مساوی،7 باخت ،18 گل زده و 23 گل خورده را همراه با 18 امتیاز به ثبت برساند .

شاگردان دلگرم همچنین در دیدار های جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست دهند و در نهایت با این برد به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند و حریف تیم گل ابریشم شوند .بوشهری ها تیم گل ابریشم را نیز با نتیجه 2 بر یک شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی برابر استقلال قرار گیرند.

تقابل استقلال و ایرانجوان بوشهر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی از یک دیدگاه برای بوشهری مهم تلقی می شود و آن هم این است که در این دیدار  مهدی قائدی مقابل تیم سابقش به میدان می رود. باشوی استقلالی ها که در ابتدای فصل به جمع آبی پوشان پیوست و همچنان 2 باشگاه استقلال و ایرانجوان بوشهر روی پرداخت حق رشد این بازیکن مشکل دارند و بوشهری ها هم از حریف آبی پوش خود دست به شکایت زدند .با وجود این مهدی قائدی برای بازی با تیم سابقش انگیزه زیادی ددارد تا روز دوشنبه به میدان برود.

 ایرانجوان بوشهر تیم سابق مهدی قائدی است و این بازیکن ریز نقش استقلال که این روزها در تمرینات آبی ها از آمادگی بالایی برخوردار است شانس زیادی دارد تا از ابتدا برابر تیم سابق خود به میدان برود و با همبازیان سابق خود چالش جدیدی را تجربه کند.

قائدی هنوز برای استقلال گلزنی نکرده و این احتمال وجود دارد که در تقابل با بازیکنانی که شناخت خوبی از انها دارد بتواند اولین گلش برای استقلال را به ثمر برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7oyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فردا موکول شد