تاریخ انتشار: 1396/09/30 20:00
کد خبر: 168280

از سپیدرود رفتم چون به اصولم تعرض می‌شد!

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت جدال با نفت تهران را ۶ امتیازی دانست.
از سپیدرود رفتم چون به اصولم تعرض می‌شد!

امید روانخواه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت تهران اظهار داشت: همان‌طور که همه می‌دانند تیم سپیدرود ۵ بازی آخر را با شکست پشت سر گذاشته و نفت هم همین شرایط را دارد. فردا یک بازی 6 امتیازی برای ما است.

وی ادامه داد: شاید برخی‌ها اعتقاد دارند تیم نفت شرایط بدی دارد اما فراموش نکنید این بازی در سطح لیگ برتر برگزار می‌شود. نفت بازیکنان بسیار خوبی دارد و کادر فنی تازه‌واردی هم دارد که انگیزه زیادی برای موفقیت دارند. ما با تمام قوا وارد زمین خواهیم شد تا 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم سپیدرود در پاسخ به این پرسش که چرا در میانه فصل و زمانی که به عنوان دستیار در تیم سپیدرود حضور داشت به یک باره از این تیم جدا شد، تصریح کرد: سعی می‌کنم خیلی کوتاه و صادقانه به این موضوع جواب دهم. فقط یک موضوع باعث نشد تا من از سپیدرود جدا شوم. برخی چیزها مثل مشکل مسکن و مشکلات مالی را می‌شود تحمل کرد اما برخی چیزها با اصول و عقاید آدم مغایرت دارد. همه زندگی ما فوتبال نیست که به خاطر آن اصول انسانی و اخلاقی‌مان را زیر پا بگذاریم. در آن مقطع من احساس کردم به اصول من تعرض می‌شود، پس تصمیم گرفتم از سپیدرود جدا شوم.

روانخواه در مورد اظهارات کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود که گفته بود امید روانخواه در زمان علی نظرمحمدی هم قراردادش به عنوان سرمربی ثبت شده بود، خاطرنشان کرد: این موضوع برایم اصلاً مهم نبود و اطلاعی هم ندارم اما فقط می‌دانم تنها کسی که مدرکش اجازه می‌داد سرمربی تیم باشد من بودم؛ البته در آن مقطع ما آمده بودیم فقط کمک کنیم و اصلاً مهم نبود چه اتفاقاتی می‌افتد.

وی درباره ایشخانیان و محمدرضا مهدوی بازیکنان تازه‌وارد تیم سپیدرود هم عنوان کرد: دو بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند. من بازیکن ارمنستانی (ایشخانیان) را تائید کردم. با آن مبلغی که بابت این بازیکن دادیم، حقیقتش این است که نمی‌توانستیم بازیکن خوب ایرانی بگیریم. بازیکنانی که در لیست مازاد تیم‌های دیگر هم هستند 500 الی 600 میلیون درخواست مالی دارند.

سرمربی تیم سپیدرود در واکنش به این پرسش که آیا جای خالی در لیست تیم سپیدرود وجود دارد یا خیر، گفت: ما هنوز دو جای خالی داریم و باید این را در نظر داشته باشیم که اگر هر بازیکنی هم می‌گرفتیم، نمی‌توانست مقابل نفت بازی کند و به همین دلیل بعد از این بازی می‌نشینیم و تصمیم درست می‌گیریم.

روانخواه در مورد اینکه مصدومان و محرومان تیم سپیدرود برای دیدار مقابل نفت چه کسانی هستند، اعلام کرد: امید سام‌کن، احمد آهی و رضا الماس‌خاله بازیکنان مصدوم ما هستند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما ما بدون دفاع وسط تخصصی به دیدار نفت می‌رویم. این‌ها بهانه نیست و مطمئناً برای 3 امتیاز به زمین خواهیم رفت.

وی در ادامه درباره یارگیری تیم سپیدرود در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: شاید هر کسی نسبت به این موضوع دیدگاه خودش را داشته باشد نه اینکه ما اصلاً پول نداشته باشیم. یک شرایط نرمال برای تیم ایجاد شده تا در مسابقات شرکت کند. حقیقت این است که در نیم فصل بازیکن خوب نیست و بازیکنان خوب معمولاً از تیم‌های‌شان جدا نمی‌شوند. باید با این موضوع هم کنار بیاییم تا بازیکنانی که وضعیت خوبی دارند اولویت‌شان را سپیدرود نمی‌گذارند و به تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس و تیم‌هایی که شرایط خوبی دارند می‌روند. من به تک‌تک بازیکنانم ایمان دارم، درست است در بستن تیم نقشی نداشته‌ام اما به یکایک آنها ایمان دارم. احساس می‌کنم همین بازیکنان توانایی نگه‌ داشتن تیم را در لیگ برتر دارند. به نظرم بازیکنان سپیدرود 50 درصد توانایی خودشان را هم در نیم‌فصل اول نشان نداند. سعی می‌کنیم توانایی آنها را در نیم فصل دوم نمایان کنیم.

سرمربی تیم سپیدرود گفت: من فقط 6 جلسه با تیم تمرین کرده‌ام. ایمان دارم این تیم در لیگ برتر خواهند ماند و سال‌های آینده قطعاً برای بقا در لیگ نخواهد جنگید.

روانخواه در واکنش به این پرسش که افشین ناظمی به عنوان سرپرست به تیم سپیدرود اضافه شده و آیا او در مسائل فنی کمک می‌کند یا خیر، افزود: با شناختی که دارم او هیچ‌ وقت در امور فنی دخالت نمی‌کند اما من قطعاً از او کمک خواهم گرفت. ناظمی سرپرست است و به خوبی به تیم شناخت دارد. من زمانی که به رشت آمدم تنها بودم و دستیاری با خودم به اینجا نیاوردم چون اعتقاد داشتم بچه‌های همین استان می‌توانند به تیم کمک کنند. کسانی هم مانند سهیل حق‌شناس و محمدرضا مهدوی را به تیم برگردانم. ناظمی هم قطعاً می‌تواند به تیم ما کمک کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evam9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبین مصدوم سرخ پوشان برای هفته شانزدهم لیگ برتر

بررسی فانوس به دستان لیگ برتر و لیگ یک
اختصاصی| پرافتخارها در راه سقوط؛