تاریخ انتشار: 1396/10/01 14:06
کد خبر: 168206

استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد / این مشکل از اول فصل بوده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به حذف پرسپولیس، استقلال شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارد.
استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد / این مشکل از اول فصل بوده است

مجید نامجومطلق درباره پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل ایران‌جوان بوشهر و راه‌یابی این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال با آمدن وینفرد شفر روند رو به رشدی داشته و شرایط آنها از هر لحاظ بهتر شده است. این تیم به دلیل نتایج اخیرش بدون استرس بازی می‌کند که نکته مثبتی است. البته نباید فراموش کنیم به غیر از برد قاطع استقلال مقابل سپاهان، این تیم هنوز به بازی سختی نخورده و در جام حذفی با قرعه خوبی روبه‌رو شده بود.

وی در ادامه افزود: مشکلات استقلال رفع شده است و به خصوص در فاز دفاعی شرایط بسیار خوبی دارد. جابه‌جایی بازیکنان در زمین مثبت بوده است و امیدوارم این روند در استقلال ادامه داشته باشد. استقلال با توجه به حذف پرسپولیس و دیگر تیم‌های مدعی، شانس اول قهرمانی در جام حذفی است. شاگردان شفر بازی سختی در آبادان برابر صنعت نفت دارند، اما به نسبت سایر تیم‌های باقیمانده شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به ضعف این تیم در داشتن مهاجم خوب گفت: این مشکل از اول فصل بوده است و باید دید در فصل نقل‌وانتقالات چه اتفاقاتی می‌افتد. این تیم نیاز به تغییر در خط حمله دارد. فاصله امتیازی استقلال در لیگ برتر با پرسپولیس زیاد است و با توجه به اینکه تیم‌هایی چون سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی اُفت کرده‌اند، استقلال می‌تواند در کورس قهرمانی قرار بگیرد یا دوم، سوم شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwx7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه حل پرسپولیسی ها برای حل یک مشکل بزرگ