تاریخ انتشار: 1396/10/01 21:50
کد خبر: 168131

واکنش شدید علی کریمی به حرفهای اسلامیان+عکس

علی کریمی در کانال تلگرامش به تندی از محمود اسلامیان انتقاد کرد.
واکنش شدید علی کریمی به حرفهای اسلامیان+عکس

علی کریمی در کانال تلگرامش واکنش تندی به مصاحبه اخیر محمود اسلامیان عضو جدید هیئت رئیسه فدارسیون فوتبال نشان داد. اسلامیان در این مصاحبه در خصوص مشکل علی کریمی و علی دایی صحبت کرده بود. او در این خصوص گفته بود: «اسلامیان در پاسخ به این سوال که می‌خواهد مسئول کمیته خاصی در فدراسیون فوتبال شود و اینکه گفته می شود کفاشیان در آستانه بازنشستگی است و شاید جایگزین او شود گفت: من فقط به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون هستم و وظیفه‌ای دارم که در بحث اقتصادی کمکی به فدراسیون کنم. ما باید حتما راهی برای مسائل اقتصادی فدراسیون پیدا کنیم، شما فکر می‌کنید ناراحتی امثال علی کریمی و علی دایی از چیست؟ آنها حقشان را نگرفتند و همین می‌شود که با فدراسیون به چالش می‌خورند. ما همیشه یک مساله اصلی داریم که اگر درست نشود دهها مساله فرعی در کنار آن بوجود می‌آید و من امیدوارم که بتوانم در این زمینه به فدراسیون کمک کنم.»

کریمی هم واکنش تندی به صحبت‌های اسلامیان نشان داده و از او خواست که هرگاه نام او یا علی دایی را می‌آورد دهانش را آب بکشد. کریمی در کانال تلگرامش نوشت: «اسلامیان اول اینکه من حقم رو خودم میگیرم، دوم اینکه چرا بار قبل که شما تنها کاندید بودید راى نیاوردین!؟ سوماً درسته من اهل زد وبند ودزدى نیستم! چهارماً امثال تو اول دهنتون رو اب بکشین بعد اسم من و اقاى دایى و بقیه رو بیارین! پنجماً صندوق بازنشستگى!؟ ششماً، هفتماً، هشتماً، باز خواستى حرف بزن! در ضمن من حقمو از فوتبال با زحمت و تلاش خودم گرفتم، ولى امثال تو چى!؟ بزار ٢ روز از حکمت بگذره بعد اینقدر مصاحبه کن.»

کریمی در ادامه افزود: «یه جورى از جنگ و جبهه حرف میزنید شما ها انگار فقط شما بودید توى جبهه!؟ ما امثال باکریها، همتها، فهمیده‌ها، جهان ارا ها داشتیم که بى سرو صدا رفتن و امروز هیچ کسى از خانواده هاشون هم خبرى نداره و نمیشناستشون !؟ خدا انروز رو نیاره که کشور وارد جنگ شود، اگر این اتفاق افتاد تو و امثال تو مطمئن باشین جوانان ایرانى بدون هیچ منتى میرن و از جان و مال وناموس این کشور دفاع می‌کنن. ولى بدون هیچ منتى، بله بدون هیچ منتى.»

Undddtitled


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drjkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به همین سادگی از حقم نمیگذرم/دو فرد فوتبالی و صادق بیارید که بگویند حق با من نیست!