تاریخ انتشار: 1396/10/02 15:38
کد خبر: 168049

برانکو: رئالی هستم اما به خاطر مودریچ و راکیتیچ هر دو تیم را دوست دارم

سرمربی پرسپولیس پیش‌بینی خود را از ال‌کلاسیکو مطرح کرد.
برانکو: رئالی هستم اما به خاطر مودریچ و راکیتیچ هر دو تیم را دوست دارم

برانکو ایوانکوویچ در خصوص تقابل حساس رئال مادرید - بارسلونا اظهار داشت: من اخیراً به دعوت باشگاه رئال مادرید به دیدن بازی این تیم مقابل الجزیره رفتم تا از نزدیک شرایط روز فوتبال دنیا را ببینم. بازی خوبی بود و رئال 8 شوت به سمت دروازه داشت، گرت بیل هم فرصت مناسبی برای زدن گل دوم داشت که از آن استفاده نکرد، از طرفی تیم الجزیره هم حتی می‌توانست کار را به تساوی بکشاند و یا پیروز شود و به خوبی توانستند روی دروازه رئال مادرید موقعیت‌سازی کنند. در یک موقعیت اگر بازیکن عجله نمی‌کرد و وارد موقعیت آفساید نمی‌شد می‌توانست گل تساوی را بزند.

وی افزود: این شرایط در فوتبال طبیعی است، ما مقابل صنعت نفت 10 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم ولی از آن استفاده نکردیم و در نهایت نتیجه‌ای رخ داد که دیدید و نتوانستیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه در ال‌کلاسیکو طرفدار کدام تیم است گفت: مودریچ و راکیتیچ دو بازیکن کروات هستند که به خاطر آنها هر دو تیم را دوست دارم ولی من سوای این دو نفر علاقه خاصی از قبل به رئال مادرید داشتم چرا که بازیکنان کروات زیادی در سال‌های مختلف داشته است، رابرت پروسینچکی، داوور شوکر، رابرت یارنی از جمله آنها هستند.

برانکو در مورد پیش‌بینی از نتیجه دربی گفت: فکر می‌کنم رئال مادرید آخرین فرصتش را در اختیار دارد تا به بارسلونا نزدیک شود و شانس زیادی برای پیروزی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36x6me

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدیدترین رنکینگ مربیان و تیم های فوتبال جهان؛ برانکو و پرسپولیس همچنان بهترین