تاریخ انتشار: 1396/10/02 23:14
کد خبر: 167993

عکس/ ارکان دفاعی پرسپولیس در یک قاب

ماهینی، حسینی و خلیل زاده مدافعانی هستند که این فصل بیش از بقیه در خط دفاع پرسپولیس به کار گرفته شده اند.
عکس/ ارکان دفاعی پرسپولیس در یک قاب

پرسپولیس و فولاد فردا در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت و به نظر می رسد همچون دیدارهای اخیر، سیدجلال و شجاع مرکز خط دفاع سرخ ها را تشکیل خواهند داد و ماهینی هم دفاع راست خواهد بود.

این سه در فصل جاری بیش از بقیه مدافعان به کار گرفته شده اند و آمار گل خورده پرسپولیس نیز نشان می دهد که آن ها از پس کار خود به خوبی بر آمده اند. ماهینی و خلیل زاده در فصل جاری 14 بار به کار گرفته شده اند و سیدجلال نیز در 8 مسابقه به میدان رفته است. همچنین این سه در 7 بازی نیز مشترکا به میدان رفته اند.

حسینی و ماهینی در لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوستند اما هر یک دو فصل از تیم دور بودند. سیدجلال راهی قطر و نفت تهران شد و ماهینی هم خدمت سربازی خود را در ملوان گذراند اما در لیگ شانزدهم باهم سرخپوش شدند و حالا قدیمی ترین بازیکن تیم نیز تلقی می شوند. اما شجاع خلیل زاده باوجود این که در چند دوره به پرسپولیس نزدیک بود، در تابستان 96 پرسپولیسی شد و به نظر می رسد تا حداقل دو فصل دیگر این سه در کنار هم و در پرسپولیس خواهند بود.

همچنین باتوجه به عملکرد بسیار خوبشان، بعید است برانکو در ادامه فصل دست به تغییر در ترکیب خط دفاع بزند و احتمالا همین قاب، تا پایان فصل در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6e8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر در کمین 6 بازیکن پرسپولیس؛ دردسر بزرگ برانکو!