تاریخ انتشار: 1396/10/03 19:05
کد خبر: 167858

پورموسوی: تعویض مبعلی برای هجومی‌تر شدن بود/ 2 بازیکن دیگر جذب می‌کنیم

سرمربی فولاد خوزستان مدعی شد تیمش شایسته قرار گرفتن در رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است.
پورموسوی: تعویض مبعلی برای هجومی‌تر شدن بود/ 2 بازیکن دیگر جذب می‌کنیم

 سیداکبر پورموسوی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما امروز نشان دادیم که شایسته قرار گرفتن در رتبه سوم جدول هستیم.

گل اول پرسپولیس خطا بود!

وی افزود: ما در طول بازی موقعیت ایجاد کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. به اعتقاد من منشا روی دروازه‌بان ما خطا کرد، اما تصمیم داور را می‌پذیریم. ما فشار آوردیم و در نیمه دوم هم تلاش کردیم موقعیت ایجاد کنیم. به‌هرحال آنها پرسپولیس و جزو بهترین تیم‌های آسیا هستند. این تساوی چیزی از ارزش‌های ما کم نکرد و باید سعی کنیم این دو امتیاز خانگی که از دست دادیم، در بازی‌های بعدی جبران کنیم. باید از هواداران‌مان تشکر کنم که تا پایان بازی حمایت‌مان کردند و اگر امروز توانستیم پرسپولیس را تحت فشار قرار بدهیم، به خاطر حمایت هواداران بود.

همین که تماشاگران‌مان راضی به خانه برگشتند برای ما رضایتبخش است

سرمربی فولاد در واکنش به این مسئله که برانکو تیم او را تحسین کرد و معتقد بود که فولاد پرسپولیس را تحت فشار قرار داد و چه تاکتیکی برای مقابله با این تیم در نظر گرفته بود، خاطرنشان کرد: ما در 10 دقیقه اول می‌توانستیم به گل برسیم، اما بازیکنان‌مان شتاب‌زده عمل کردند. پرسپولیس بهترین خط دفاعی و دروازه‌بان ایران را در اختیار دارد، اما خوشبختانه بازیکنان ما به خودباوری رسیده و به تیم حریف فشار آوردند. همین که هواداران‌مان را با 50 درصد خوشحالی راهی خانه کردیم، رضایت داریم.

تعویض مبعلی برای هجومی‌تر شدن تیم ما بود

برانکو در خصوص علت تعویض ایمان مبعلی، اظهار داشت: ما ایمان را بیرون آوردیم تا تیم‌مان را هجومی‌تر کنیم. تعویض‌های دیگر ما هم هجومی بود تا فشار را بیشتر کنیم. حتی کرمی را به خط حمله فرستادم تا گل را بزنیم و در نهایت زدیم. از مبعلی هم تشکر می‌کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشت و باید بگویم تعویض او برای هجومی‌تر شدن تیم ما بود. حسن بیت‌سعید هم خوب بازی کرد و از او راضی هستیم. او نشان داد پخته‌تر شده و در آینده از این بازیکن بیشتر استفاده خواهیم کرد.

تعویض‌های من همیشه تهاجمی است

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از احمد عبدالله‌زاده در ترکیب استفاده نکرد، گفت: ما براساس تاکتیک حریف، ترکیب‌مان را چیدیم. بیشتر تمرکزمان روی خطوط میانی و حمله‌مان بود تا بتوانیم بازی را هجومی‌تر کنیم. رقابت هم در تیم ما خیلی خوب است و همه تلاش می‌کنند. ضمن اینکه چون من تفکرات تهاجمی دارم، تعویض‌هایم همیشه تهاجمی است.

2 بازیکن دیگر می‌گیریم

سرمربی فولاد خوزستان درباره اینکه آیا بازیکنی در نقل‌وانتقالات جذب خواهد کرد یا نه، تصریح کرد: ما دو جای خالی داریم و می‌خواهیم بازیکن بگیریم. هم در خط دفاعی و هم هافبک. در خط دفاعی بهترین‌ها را داریم، اما نفرات‌مان کم است. اگر در این پست مصدوم بدهیم، جانشین نداریم. ما در خط هافبک و دفاع بازیکن کم داریم.

پورموسوی درباره شرایط دفاع رومانیایی که در تمرینات فولاد حضور دارد، گفت: او همچنان با ما تمرین می‌کند. هیئت مدیره گفته است جذب بازیکن خارجی برای باشگاه باید منفعت داشته باشد و قرار شده او را تست کنیم. اگر در تست‌ها موفق باشد، او را جذب می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrmle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیف سرمربی فولاد خوزستان از پرسپولیس برانکو؛ یک تیم دوموتوره!