تاریخ انتشار: 1396/10/04 15:42
کد خبر: 167744

واکنش مرفاوی به خبر تسویه حساب باشگاه استقلال با او

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید این باشگاه هنوز بابت مطالبات قبل با وی تسویه حساب نکرده است.
واکنش مرفاوی به خبر تسویه حساب باشگاه استقلال با او

صمد مرفاوی ضمن تکذیب خبر تسویه حساب باشگاه استقلال با وی گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم حتی برای احوالپرسی هم به من زنگ نزده اند چه برسد به ای که با من تسویه حساب کنند.

سرمربی سابق آبی پوشان با بیان این مطلب اضافه کرد: متاسفانه آقایان می خواهند با خبرسازی، هواداران استقلال را مقابل من قرار دهند و اینطور وانمود کنند که از جانب من خطری این باشگاه را تهدید می کند. در حالی که اصلا اینطوری نیست. من خودم یک استقلالی تمام  عیارم و مثل همه استقلالی ها نگران شرایط این تیم هستم.

مرفاوی اظهار داشت: من از ۷ سال پیش تاکنون از استقلال طلب دارم. در این مدت ۲ رئیس فدراسیون، ۳ رئیس سازمان لیگ، ۲ رئیس کمیته انضباطی و ۳ مدیرعامل باشگاه عوض شد اما مشکل من به قوت خودش باقی است. این نشان می دهد که هیچ اراده ای برای حل این مشکل وجود نداشته و ندارد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: تاکید می کنم که استقلالی هستم و هرچه دارم از استقلال است، اما آیا من و امثال من هم برای این استقلال زحمت نکشیده ایم؟ آیا ما برای این تیم افتخار آفرینی نکردیم؟ این دلیل نمی شود چون استقلالی هستم و هرچه دارم از استقلال است حق وحقوقم پایمال شود. این ظلم است و من مقابل این ظلم کوتاه نمی آیم و از حقم نمی گذرم. در سال های گذشته گفته بودم حاضرم مذاکره کنم و  تخفیف بدهم اما حالا بعد از ۷ سال زمانی که زور بالای سر باشگاه قرار دارد دیگر حاضر به کوتاه آمدن و تخفیف دادن نیستم.

مهاجم پیشین تیم استقلال سپس در خصوص پیروزی آبی پوشان مقابل صنعت نفت بیان داشت: بازیکنان استقلال از نظر روحی سبک شده اند و این باعث شده تا کارهای تکنیکی و تاکتیکی را بهتر انجام دهند. در بازی یکشنبه ابتدا صنعت نفت بازی را خوب شروع کرد اما هرچه از بازی گذشت این استقلال بود که بر توپ و میدان مسلط شد و بر خلاف خیلی از بازی های این فصل از موقعیت های پیش آمده هم خیلی خوب استفاده کرد.

مربی سابق آبی پوشان با اشاره به حاشیه های پیش آمده برای قائدی و اسماعیلی در فضای مجازی بیان داشت: این ها جوان هستند و قدر موقعیتی که خدا به آنها هدیه داده را نمی دانند. خدا یک استعداد و یک شانس به آنها داده که در این سن پیراهن استقلال را بر تن کنند. این بازیکنان نباید جوانی کنند و به شانس خود لگد بزنند. به بازیکنان جوان استقلال توصیه می کنم که از فضای مجازی فاصله بگیرند و قدر  استعداد خدادادی خود را بدانند. وگرنه به زودی از کارهای خود پیشیمان می شوند و آنگاه دیگر زمانی برای جبران وجود نخواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5klx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیامدهای نگران‌ کننده شکایت صمد مرفاوی از استقلال تهران