تاریخ انتشار: 1396/10/04 23:09
کد خبر: 167700

علت عصبانیت ستاره سرخ پوشان در بازی دیروز پرسپولیس

ایمان مبعلی بعد از تعویض شدن در دیدار فولاد-پرسپولیس به شدت عصبانی شد.
علت عصبانیت ستاره سرخ پوشان در بازی دیروز پرسپولیس

ایمان مبعلی مهندس تیم فولاد خوزستان بعد از تعویض روز گذشته مقابل پرسپولیس از کوره در رفت و به ساک پزشک تیم ضربه زد که این موضوع حاشیه‌ساز شد.

ایمان مبعلی که انتظار نداشت در دقیقه ۵۷ جای خود را به بیت سعید بدهد، اعتراض خود را با ضربه زدن به ساک نشان داد. نکته جالب اینکه مبعلی یک بار دیگر هم در بازی مقابل پرسپولیس تعویض شده که به بازی نفت تهران و سرخپوشان برمی‌گردد. او در آن دیدار به دلیل اخراج زودهنگام گلر نفت در دقیقه ۵ توسط علی دایی تعویض شد.

مبعلی در این باره گفت:

سال قبل در بازی پرسپولیس و نفت تهران گلر ما دقیقه ۵ اخراج شد و علی دایی من را از زمین بازی تعویض کرد. در آن بازی هیچ اعتراضی نکردم چرا که معتقدم همیشه حق با مربی است. به هر حال بازیکن یکجا ناراحت می‌شود و حرکتی انجام می‌دهد که شاید درست هم نباشد. من مقابل پرسپولیس خوب بازی می‌کردم و انتظار نداشتم تعویض شوم. متأسفانه این اتفاق از طرف کسی رقم خورد که نان و نمک یکدیگر را خوردیم و ۱۸ سال است همدیگر را می‌شناسیم. سیروس پورموسوی مثل برادر بزرگ من است، او من را در آن دقیقه تعویض کرد، به عنوان یک فوتبالیست آنقدر تجربه دارم که به اندازه خودم می‌فهمم آیا خوب بازی می‌کنم یا اینکه کیفیت بدی دارم، آنقدر می‌فهمم که این تعویض اشتباه بود اما باز هم به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. حرکت من بیش از چیزی که واقعیت داشت بزرگ‌نمایی شد. من هیچ بی‌احترامی نکردم و بعد از مسابقه هم مصاحبه‌ای انجام ندادم، فقط آن عکس که بیرون آمد یک مقدار مسئله بزرگ‌نمایی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45x55x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سرخ پوشان در جلد علی کریمی + عکس