تاریخ انتشار: 1396/10/05 19:54
کد خبر: 167566

کری خوانی ستاره استقلالی پارس جنوبی برای پرسپولیس

محسن فروزان که در طول حضورش در پارس جنوبی با واکنش‌ها و عملکردش به‌نوعی ناجی تارتار لقب گرفت و توانست نقاط ضعف خط دفاعی پارس جنوبی را با عملکردش پوشش دهد.
کری خوانی ستاره استقلالی پارس جنوبی برای پرسپولیس

با اینحال گاف‌ بزرگ او به بازی با پرسپولیس برمی گردد که با تصمیمی غیرحرفه ای و احساسی و شخصی، شاید نتایج یک فصل تیم شگفتی ساز پارس جنوبی را تحت تاثیر قرار داده است. فروزان امیدوار است در ادامه راه با جبران ان سوتی بزرگ و عجیب ، مانند اکثر هفته های نیم‌فصل اول با موفقیت‌ کار کند تا شاید از جم به روسیه برود.

اولین بازی دور برگشت را مقابل مربی محبوب‌ات شکست خوردی.

متاسفانه باختیم آن هم در شرایطی که بازی خوبی مقابل تیم آقافیروز انجام دادیم. در این بازی سراپا حمله بودیم اما شکست خوردیم.

نیم‌فصل دوم به قول فوتبالی‌ها «دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود» نیم‌فصل اول را می‌توانید ادامه دهید.

خودم هم قبلا درباره این موضوع صحبت کرده بودم. مهندس یوسفی چند روز پیش سر تمرینات آمده بود و من آن روز هم جلوی ایشان گفتم که در نیم‌فصل دوم امتیازگیری سخت‌تر می‌شود. درباره مشکلات تیم صحبت کردیم که این مشکلات بیشتر مالی است. به ایشان گفتم که رفع مسایل مالی می‌تواند به تیم روحیه و انگیزه بدهد. الان هم به شما می‌گویم سرنوشت پارس جنوبی دست خودمان است. باید تمرکزمان روی فوتبال باشد اما مشکلات مالی و پولی تمرکز را تیم می‌گیرد. در نیم‌فصل دوم اگر مشکل مالی نداشته باشیم، نتیجه هم می‌گیریم. قرار بود قبل از این بازی بخشی از قرارداد ما را بدهند اما خبری نشد.

پس اوضاع و احوال پارس جنوبی هنوز هم خوب نشده است؟

طرفداران پارس جنوبی بدانند که شرایط سختی را می‌گذرانیم. جدا از مشکلات مالی وقتی یک هفته زودتر به جم می‌آییم و در زمینی که مسابقات‌مان را برگزار می‌کنیم، تمرینات را هم انجام می‌دهیم، مسلما زمین اصلی خراب می‌شود و از آنجایی که آقای تارتار تیمش روی زمین بازی می‌کند و کیفیت خوبی هم تا حالا از خود به نمایش گذاشته، با خراب شدن زمین تیم به مشکل می‌خورد. اگر زمین اصلی بازی خراب شود، مجبور می‌شویم فوتبال «بکش زیر توپ» را انجام دهیم و این کار ما را خراب می‌کند.

یعنی اگر مشکلات مالی و زمین برطرف شود، پارس جنوبی دیگر مشکلی ندارد.

قطعا مشکلات زیاد است اما درون‌خانوادگی است، چیزی نمی‌گویم فقط امیدوارم این مشکلات زودتر حل شود. البته این را هم بگویم که ما به‌خاطر دل هواداران تا حالا این مشکلات را تحمل کرده‌ایم و امیدوارم مسوولان هم زودتر مشکلات را حل کنند.

فکر می‌کنی پارس جنوبی روند رو به افول‌اش را ادامه دهد یا نه؟

صددرصد برمی‌گردیم و همان تیم نیم‌فصل اول می‌شویم. ما با این شکست چیزی از دست ندادیم چرا که هنوز رده دوم جدول هستیم. رئال هم به بارسا باخت. در فوتبال نبازی، قوی نمی‌شوی. بازی سختی مقابل پیکان داریم و چون آنها در بالای جدول به ما چسبیده‌اند، اگر پیکان را شکست دهیم فاصله‌مان را با بقیه تیم‌های مدعی بیشتر می‌کنیم.

خودت چطور؟ فکر می‌کنی بتوانی گزینه دعوت به تیم‌ملی باشی.

در نیم‌فصل دوم هرچه بازی‌ها جلوتر می‌رود، بازیکنان هم به جام‌جهانی نزدیک‌تر می‌شوند. من هم باید روز به روز بهتر شوم و شرایط خوبی را که داشتم، حفظ کنم. از فردا تمریناتم را دوبرابر می‌کنم و مثل نیم‌فصل که حرفه‌ای کار کردم، حالا باید به خودم سخت‌تر بگیرم تا به روسیه بروم.

واقعا سپاهان تو را می‌خواست؟

بله. یکی از مسوولان سپاهان با من تماس گرفت و پیشنهاد پول داد. من هم از سپاهانی‌ها عذرخواهی می‌کنم و چون این راه را با پارس‌جنوبی شروع کردم، دوست دارم تا آخر با پارس جنوبی پیش بروم. از باشگاه سپاهان ممنون هستم که من جزو سلیقه‌شان بودم. سپاهان تیم خوب و پرافتخاری است. شاید سال‌های آینده افتخار پوشیدن پیراهن سپاهان را به دست آورم.

پیشنهاد مالی هم به تو دادند؟

بله. پیشنهاد سپاهان برای نیم‌فصل تقریبا به اندازه یک فصل قراردادم با پارس جنوبی بود. اما حالا دیگر به سپاهان و دیگر پیشنهادات فکر نمی‌کنم و تمرکزم روی خودم است.

استقلال با شفر این‌روزها نتایج خوبی کسب می‌کند و تو قبلا هم گفته بودی که باید به شفر زمان داد.

خدا را شکر که شما یادتان است. بله آن زمان گفتم که باید به شفر زمان داد چون نه او بازیکنان را می‌شناخت و نه بازیکنان تفکرات تاکتیکی او را. کم‌کم دو طرف به هم شناخت پیدا کردند و استقلال روی دور افتاد. مهم‌تر از همه اینها هواداران استقلال بودند که با صبوری‌شان به تیم کمک کردند و خوشحالم که پشت تیم بودند چون تنها دارایی استقلال، ‌هوادارانش هستند.

اما این هواداران بابت گلی که به پرسپولیس نزدی از تو ناراحت هستند.

همه استقلالی‌ها دوست دارند که بازیکنان تیم‌شان در هر تیمی که هستند به پرسپولیس گل بزنند. الان هم هواداران استقلال از من ناراحت نیستند چرا که هر جا مرا می‌بینند، می‌گویند خوب پنالتی زدی و اینکه با جرات پشت توپ قرار گرفتی. مطمئن باشید روزی بالاخره به پرسپولیس گل می‌زنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdb96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فروزان دست از کری خوانی بر نمی دارد