تاریخ انتشار: 1396/10/05 22:16
کد خبر: 167550

جای خالی پرسپولیس در حضور پیکان مدعی و سیاه جامگان متزلزل

در 15 دقیقه های پایانی بازی ها تا پایان هفته شانزدهم پیکان بدون گل خورده با ثبات ترین تیم و سیاه جامگان با 10 گل خورده متزلزل ترین تیم ها بوده اند.
جای خالی پرسپولیس در حضور پیکان مدعی و سیاه جامگان متزلزل

وقتی آمار عملکرد تیم ها و گل های خورده آنها در 15 دقیقه های پایانی را بررسی می کنیم، متوجه می شویم پیکان بدون گل خورده در این بازه زمانی ثبات خوبی داشته و توانسته مدیریت خوبی بر حفظ جریان بازی داشته باشد. در 16 هفته سپری شده از لیگ هفدهم امیرحسین صادقی، سیدمهران موسوی، حجت حق وردی، آرمان قاسمی و مهدی شیری بازیکنانی هستند که به تناوب در خط دفاعی پیکان به کار گرفته شده اند و در ثبت این رکورد نقش دارند.

صنعت نفت آبادان نیز با در اختیار داشتن مهره هایی نظیر مرتضی اسدی، علی عبدالله زاده، حسین بغلانی و مسعود ابراهیم زاده توانسته با ثبت رکورد 2 گل خورده در 15 دقیقه های پایانی دومین تیم با ثبات باشد.

اما سیاه جامگان با 10 گل خورده و ذوب آهن و تراکتورسازی با 9 گل خورده در این بازه زمانی متزلزل ترین تیم ها در دقایق پایانی بوده اند. حضور تیم های قلعه نویی و گل محمدی در این بخش جالب توجه است. مربیانی که تیم های تحت هدایت آنها به داشتن خط حمله های گلزن و ارائه فوتبال مالکانه معروف بوده اند، در این فصل نتوانسته در حفظ روند جریان بازی هایشان ثبات داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xdyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال