تاریخ انتشار: 1396/10/06 23:06
کد خبر: 167396

اعتراف مدیر سابق استقلالی به از دست دادن ستاره پرسپولیس

روز گذشته تصویری از قرارداد علی کریمی با استقلال در سال ۷۶ منتشر شد که در فضای مجازی بازخورد زیادی داشت.
اعتراف مدیر سابق استقلالی به از دست دادن ستاره پرسپولیس

بدنبال انتشار تصویر از قرارداد علی کریمی در فضای مجازی، استقلالی‌ها او را استقلالی خواندند و پرسپولیسی‌ها هم پرسپولیسی اما چیزی که هست علی کریمی پرسپولیسی است و به هر حال پیشکسوت این باشگاه به حساب می‌‌آید.

کامران منزوی معاون سابق باشگاه استقلال در برنامه ۹۰ درباره قراردادی که با کریمی در سال ۷۶ بست توضیحاتی داد و حالا درباره انتشار عکس این قرارداد می‌گوید: من اصلاً در جریان نیستم و نمی‌دانم چطور این قرارداد را بیرون داده‌اند. برایم هم عجیب است که چرا این قرارداد پاره شده؟ چون عکسی که من از قرارداد دارم، نشان می‌دهد کاملاً سالم است. شاید بعداً اتفاقی افتاده است.

منزوی نکته جالبی درباره قرارداد با کریمی می‌گوید: یک ‌بندی داخل قرارداد بود که هیچ کدام از طرفین حق تخلف ندارد و هر کس تخلف کرد، می‌توانیم در مراجع قضایی پیگیر باشیم. کریمی اما رفت پرسپولیس و می‌توانستیم از او شکایت کنیم ولی با توجه به اتفاقاتی که در بازی سالنی افتاد، این کار را نکردیم. در واقع تقصیر ما بود که کریمی رفت. وقتی علیه کریمی در بازی سالنی شعار دادند، واکنشش این بود که به استقلال نیامد. من قرارداد را در خانه یکی از کارمندان باشگاه گذاشتم که آن شب با کریمی آمد و قرارداد را بسته بودیم. فقط قاعدتاً نباید پاره شده باشد، نمی‌دانم چرا پاره شده.

او حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌کند: وقتی کریمی به بایرن رفت، خیلی حسرت خوردم که آن اتفاقات در بازی سالنی افتاد و کریمی به استقلال نیامد. شخصیت امروز کریمی را هم که می‌بینم، بیشتر و بیشتر حسرت می‌خورم که چرا چنین بازیکنی را از دست دادیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xrvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طوفان علی کریمی علیه تاج و کفاشیان و ساکت/ فوتبالیستها نباشند شما باید به پارک بروید؛ هر جا بخواهید با شما مناظره می کنم!