تاریخ انتشار: 1395/04/20 11:57
مدرسه فوتبال بازیکن سرخابی ها افتتاح شد؛
کد خبر: 274768

نیکبخت میزبان بزرگان

مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبال علیرضا واحدی نیکبخت، با استقبال پرشور مردم و حضور بزرگان فوتبال برگزار شد
نیکبخت میزبان بزرگان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا واحدی نیکبخت درباره آغاز به کار مدرسه فوتبال خود اظهار داشت:به لطف خدا روز گذشته مراسم افتتاح مدرسه فوتبالم برگزار شد.خوشحالم مردم استقبال فوق العاده ای داشتند و در حالیکه ظرفیت ما تکمیل شده بود دهها نفر دیگر هم متقاضی حضور فرزندان شان در این مجموعه بودند.واقعا پس از چند سال دیشب راحت خوابیدم و خوشحالم که متوجه شدم مردم علیرضا نیکبخت را فراموش نکرده اند.

وی ادامه داد:هدفم این است اگر این لیاقت را داشته باشم در خدمت نسل جدید فوتبال باشم.در این مدرسه فوتبال برنامه های وسیعی داریم و به طور حتم قصد داریم با رویکردی تازه برنامه هایمان را پیش ببریم.

ملی پوش پیشین فوتبال ایران خاطرنشان کرد:من واقعا خوشحالم در نسلی بازی کردم که بزرگان فوتبال در آن حضور داشتند.دیروز علی کریمی،مهرداد میناوند،مهدی هاشمی نسب،مهدی امیرآبادی،افشین پیروانی و خیلی از پیشکسوتان دیگر به مراسم افتتاحیه آمده بودند و من را شرمنده کردند.جا دارد به عزیزانی هم که دعوت بودند اما نیامدند سلامی عرض کنم.

وی درباره اینکه با ورودش به این عرصه ظاهرا باید گفت که او رسما کفش هایش را آویخته است بیان داشت:ما مدت هاست کفش هایمان را آویخته ایم.فرقی هم نمی کند که این را بگوییم یا نه.خداحافظی کنیم یا سلام کنیم.بازیکنان بزرگ این فوتبال در کمال بی رحمی و مظلومامه رفتند.باور کنید من دیگر دنبال خداحافظی یا سلام نیستم.فوتبال رحم ندارد.اتفاقاتی در این فوتبال رخ داد که مغزم EROR داد و ترجیح می دهم اطرافش آفتابی نشوم.

نیکبخت بیان داشت:البته در این مدت از لیگ یک پیشنهاد داشتم ولی ترجیح می دهم روند فعلی را حفظ کنم و دور باشم.یک روزی یک مربی حرف زوری زد ومن جلویش ایستادم.شدم آدم بد.ایرادی ندارد.زیر بار منت نمی روم.اینجوری بزرگ شدم.من نه تا به حال نه با مربی لابی کردم نه با مدیر لابی کردم و به همین دلیل اینطوری کنار رفتم.خیلی ها در همین سن بازی می کنند ولی من اهل لابی نبودم.البته سو تفاهم نشود منظورم فرد خاصی نیست درباره خودم حرف می زنم.

وی ادامه داد:می خواستم باج بدهم 20 سال پیش می دادم که یک فردی که ما شالله زورش زیاد بود گفت این کار را انجام بده تا فیکس تیم ملی شوی.همانجا بلند شدم گفتم خداحافظ.یک ماه بعدش در تیم ملی بازی کردم.

 

 نیکبخت درباره جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس بیان داشت:من از اینکه بازیکنان لژیونر شدند ناراحت نیستم.از اینکه رضاییان اینطوری دل هوادار را شکست ناراحتم.کار رضاییان قشنگ نبود.آقای رضاییان بد کردی.هوادار روی تو حساب کرده بود.حالا شاید برخی بگویند که خودش دل هوادار استقلال را شکسته است.هزار بار این را توضیح داده ام.من تا دقیقه 90 منتظر استقلال ماندم.آقایان من را بیرون کردند.همانطور که طباطبایی ها،همدانی ها،مجیدی ها،دین محمدی ها و بقیه را بیرون کردند.

وی ادامه داد:رضاییان باید بداند با هوادار پرسپولیس بد تا کرد.شاید اطرافیانش به او خط بد دادند و شاید هم موضوع دیگری وسط بوده است اما هر چه بود این نحوه رفتن بعدا در زندگی اش می آید.او ظاهرا گفته بود پدرش بیمار است اما همان زمان در ترکیه داشت قرارداد می بست.حیف احساسات هواداران میلیونی فوتبال.من یادم هست سالی که از استقلال به پرسپولیس رفتم یک هفته در تهران نبودم وقتی برگشتم دیدم کل شیشه های خانه مان را استقلالی ها شکسته اند.حق هم داشتند.ناراحت بودند.

نیکبخت درباره اینکه هواداران پرسپولیس معتقدند تیم شان با رفتن طارمی و رضاییان خالی از ستاره شده است گفت:این حرف ها چیست؟پرسپولیس بزرگ است و بزرگ می ماند.این ها کجا ستاره اند؟ستاره روی دست علی کریمی و فرهاد مجیدی نمی آید.برخی بازیکنان ستاره کاغذی هم نیستند.

منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqg6r

آخرین اخبار