تاریخ انتشار: 1396/10/07 18:49
کد خبر: 167279

مهاجری: برخی باشگاه‌ها نامردی کردند/ بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی پدیده گفت: بازی سختی در اصفهان داریم، بازی برابر تیم پرسابقه سپاهان همیشه سخت است.
مهاجری: برخی باشگاه‌ها نامردی کردند/ بازی سختی با سپاهان داریم

 رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سختی در اصفهان داریم. بازی برابر تیم سابقه‌دار سپاهان همیشه سخت است. جایگاه سپاهان در خور نام این تیم نیست، اما فوتبال خوبی ارائه می‌دهند. اگر بازیکنان ما تمرکز لازم را داشته باشند نتیجه لازم را کسب می‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات تیم پدیده، خاطرنشان کرد: در 2 هفته گذشته مشکلاتی داشتیم؛ از کسر 6 امتیاز تا مشکلات دیگر. باشگاه سعی بر این دارد تا مشکلاتی که ریشه در 4 سال گذشته دارد را رفع کند. بازیکنان با جدیت در حال کار کردن هستند و امسال 350 هزار دلار بدهی‌ها را داده‌ایم و ریشه بدهی‌ها به‌زودی رفع می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: از ما فعلاً امتیاز کسر شده و باشگاه نسبت به این جریان مستنداتی داشت. این امیدواری وجود دارد که 6 امتیاز بازگردد. از ماه پنجم سال 95 هیچ مکاتبه‌ای از طریق فیفا صورت نگرفته و در آن تاریخ به کنزوویچ 50 درصد پرداخت کرده‌ایم و پس از آن فیفا به ما ابلاغی نداده است. اگر در آن فرصتی که فیفا به شما زمان می‌دهد عمل نکنید، امتیاز کسر می‌شود.

مهاجری همچنین از اضافه شدن دو بازیکن به تیم پدیده خبر داد و یادآور شد: فاضلی و صادقی به جمع ما اضافه شده‌اند.

وی درباره آخرین وضعیت اکبر ایمانی گفت: با توجه به شرایطی که وجود داشت، باشگاه تصوری داشت و ایمانی یک تصور دیگر. اعتراض خودمان را نسبت به این جریان به صورت جدی اعلام کرده‌ایم. بحث یک بازیکن یا 2 بازیکن نیست، متاسفانه پس از 3 سال که با پدیده کار می‌کنم، همه مشکلات ما از جایی شروع شد که جزو تیم‌های بالای جدول شدیم، به شکل‌های مختلف با بازیکنان ما ارتباط برقرار کردند. از طرفی خوشحالیم که بازیکن ما دیده می‌شوند، اما در طرف دیگر قضیه برخی باشگاه‌ها به صورت ناجوانمردانه با بازیکن ما صحبت کردند و پیش از نیم فصل بسیاری از تیم‌ها از بند قرارداد ایمانی با پدیده خبر داشتند. ما بخش خصوصی هستیم و مشکلات خودمان را داریم و از طرفی عوامل باشگاه در حال تلاش شبانه روزی هستند و بازیکنان هیچ طلبی ندارند. برخی اتفاقات غیر منتظره مانند پرداخت خارجی می‌آید که ما را در تنگنا قرار می‌دهد، وگرنه اگر این مسئله پیش نمی‌آمد، 20 درصد بیشتر به بازیکنان می‌دادیم.

مهاجری یادآور شد: وقتی یک بازیکن از یک باشگاه به تیم ملی می‌رسد دیگر نباید به دنبال تیم همتراز با پدیده باشد. این بازیکن باید به دنبال لژیونر شدن باشد و در این زمینه ایمانی تصمیم اشتباهی گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا نتیجه بازی رفت تکرار می‌شود؟»، تصریح کرد: ما بازی‌به‌بازی پیش می‌رویم. قطعاً پیروزی برابر سپاهان بسیار ارزشمند است، ولی باید بدانیم بازی رفت به تاریخ پیوست و فردا سپاهان تیم دیگری است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dr9vp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک ملی پوش پدیده قراردادش را فسخ کرد