تاریخ انتشار: 1396/10/07 23:20
کد خبر: 167243

پیشرفت قابل ملاحظه ی استقلالی ها در فاز هجومی / شکوفایی بازیکنان یکی پس از دیگری

بعد از دومین برد سه گل استقلال حالا دیگر می‌توان با اطمینان بیشتری از حل شدن مشکل استقلال و دور شدن این تیم از بحران صحبت کرد.
پیشرفت قابل ملاحظه ی استقلالی ها در فاز هجومی / شکوفایی بازیکنان یکی پس از دیگری

تیمی که در ۷ هفته ابتدایی لیگ تنها دو گلزن داشت حالا در یازده بازی که شفر روی نیمکت این تیم در لیگ برتر و جام‌حذفی نشسته ۹ بازیکن برای او گل‌زده‌اند. استقلال شفر در دو بازی ابتدایی لیگ گل نزد. اولین گل آنها در جام‌حذفی به ثمر رسید. فرشید اسماعیلی و علی قربانی دو بازیکنی بودند که در جام‌حذفی برای استقلال گل زدند. در بازی بعدی لیگ برتر اولین گل یک گل به خودی بود و جابر انصاری اولین بازیکنی بود که برای شفر در لیگ برتر گل زد، گلی که مقابل نفت تهران وارد دروازه حریف شد.

جپاروف در بازی با سپاهان، مجید حسینی در جام‌حذفی مقابل ایرانجوان، محسن کریمی و شجاعیان در بازی مقابل صنعت نفت آبادان گل زدند. وریا غفوری که در بازی مقابل صنعت نفت هم گلش در نهایت به نام خودش ثبت نشد و به محسن کریمی رسید در بازی مقابل استقلال خوزستان بالاخره هشتمین گلزن استقلال بود و روزبه چشمی هم نهم شد. گل زدن ۹ بازیکن ترکیب استقلال نشان می‌دهد که این تیم، چه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در فاز هجومی داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkqgn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عصبانیت هواداران استقلال از این اقدام حریف