تاریخ انتشار: 1396/10/10 15:48
کد خبر: 166880

اعتراض دو کاپیتان پرسپولیس به پول های کسر شده از قراردادها

با ارائه ریز صورتهای مالی، برخی از بازیکنان پرسپولیس نسبت به جرائمی که برای آنها در نظر گرفته شده و پول‌های کسر شده از قراردادشان اعتراض دارند.
اعتراض دو کاپیتان پرسپولیس به پول های کسر شده از قراردادها

 سید جلال حسینی و حسین ماهینی، ۲ کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امروز برای دیدار با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این باشگاه و همچنین دریافت صورتحساب‌های مالی خود به ساختمان باشگاه پرسپولیس آمدند اما به دلیل جلسه گرشاسبی با برانکو موفق به دیدار سرپرست باشگاه نشدند و ساختمان باشگاه را ترک کردند.

این در حالی است که در زمان حضور گرشاسبی و با درخواست بازیکنان پرسپولیس ریز صورت‌های مالی بازیکنان به آنها داده می‌شود تا سرخپوشان بدانند پول‌هایی که از باشگاه خود می‌گیرند متعلق به کدام بند از قرارداد بوده است اما اختلاف نظرهایی در همین زمینه به وجود آمده است.

از فصل گذشته و در زمان حضور طاهری در پرسپولیس جریمه‌هایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود که با گرفتن ریز دریافتی‌ها حالا بازیکنان نسبت به این جریمه‌ها و پول‌هایی که از آنها کسر شده معترض هستند و اختلاف نظرهایی در خصوص همین موضوع به وجود آمده است.

برخی از بازیکنان نسبت به جریمه‌هایی که از آنها کسر شده اعتراض دارند و این کم کردن پول‌ها را قبول ندارند و به نظر می‌رسد جلساتشان با مسئولان مالی و سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره این مسائل کماکان ادامه دار باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evkop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راز آماده بودن کاپیتان پرسپولیس در سن ۳۵ سالگی فاش شد

ترکیب جدید دفاع های میانی پرسپولیس در برابر بادران
نیمکت‌نشینی کاپیتان‌های پرسپولیس برابر بادران