تاریخ انتشار: 1396/10/11 13:12
کد خبر: 166754

سخنان کنایه آمیز برانکو خطاب به طارمی/ دیگر اعتمادی وجود ندارد؟

سخنان کنایه آمیز برانکو درباره طارمی به خوبی نشان می دهد که این مربی کروات اعتماد خود به مهاجم تیمش را از دست داده است.
سخنان کنایه آمیز برانکو خطاب به طارمی/ دیگر اعتمادی وجود ندارد؟

در حالیکه هواداران پرسپولیس بی صبرانه منتظر بازگشت مهدی طارمی به شرایط بازی هستند برانکو روز گذشته آن را شوکه کرد.

سرمربی سرخ پوشان پایتخت تاکید کرد که طارمی علاقه ای برای تمدید قراردادش ندارد و پیشنهاد باشگاه را برای تمدید دو ساله رد کرده است.

به ندرت اتفاق می افتد که برانکو اسرار تیم خود را فاش کند؛ آن هم در شرایطی که تیم او در صدر جدول رده بندی جای دارد و برای دفاع از عنوان قهرمانی روزهای سختی را پشت رو دارد و به بازیکنی چون طارمی در خط حمله نیاز دارد.

نکته جالب تر اینکه این اظهار نظر برانکو در حالی است که مهدی طارمی اعلام کرده که پیشنهاد جدی ندارد و می خواهد با افتخار به حضور خود در پرسپولیس ادامه دهد.

این سخنان برانکو البته واکنشی که طارمی داشته به خوبی نشان می دهد که رابطه سرمربی سرخ پوشان با مهاجم مورد علاقه اش در حال تیره شدن است و شاید او قلم قرمز روی نام طارمی کشیده است.

اظهارات اخیر برانکو به خوبی نشان می دهد که این مربی تیم خود را بدون طارمی آماده رقابت می کند. او چندین بار تاکید کرده که تیمش بدون طارمی نه تنها ضعیف تر نشده بلکه قوی تر هم شده و بیشتر از سال قبل گل می زند و این به خوبی نشان می دهد که برانکو تیمش را بدون طارمی تصور می کند و شاید هم با رسیدن این بازیکن به شرایط بازی بازهم نیمکت نشین شود.

به نظر می رسد که برانکو از رفتار طارمی و جنجال سازی او بعد از دور زدن ریزه اسپور ناراحت است. این مربی کروات ثابت کرده که برای او اسم های بزرگ مهم نیستند و اخلاق و نظم یک بازیکن مهم تر از هر چیزی برای او  است.

رفتاری که مهدی طارمی از خود نشان داد انتقادهای زیادی را به دنبال داشت. برانکو به صراحت از مهاجم تیمش انتقاد نمی کند اما رفتارها و سخنان کنایه آمیز او به خوبی نشان می دهد که از طارمی ناراحت است و شاید دیگر به این مهاجم در ترکیب اصلی تیمش اعتماد نکند.

پرسپولیس در غیاب طارمی هم نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. تیم برانکو با 9 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول رده بندی جای دارد. سرخ پوشان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر جمعه به مصاف نفت تهران خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwywe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: طارمی نمی‌خواهد در پرسپولیس بماند/ مشکلی برای تمدید قراردادم وجود ندارد