تاریخ انتشار: 1396/10/11 23:24
کد خبر: 166670

استقلال الان در حد یک قهرمان بازی می‌کند/ هیچ‌وقت دنبال مقایسه کردن نیستم

استقلال این روزها نتایج خوبی در لیگ‌برتر می‌گیرد و همین موضوع باعث شده تا در رسانه‌ها و صفحات مجازی شاهد مقایسه عملکرد علیرضا منصوریان و وینفرد شفر در استقلال باشیم.
استقلال الان در حد یک قهرمان بازی می‌کند/ هیچ‌وقت دنبال مقایسه کردن نیستم

با این حال بهتاش فریبا مدیرفنی سابق آبی‌پوشان معتقد است که مقایسه منصوریان و شفر درست نیست. او در این زمینه می‌گوید:

    من هیچ‌وقت دنبال مقایسه کردن نیستم و معتقدم که مقایسه منصوریان و شفر کار درستی نیست. عملکرد هر مربی با توجه به زمانی که فعالیت می‌کند، سنجیده می‌شود. زمانی که ما در استقلال بودیم، هیچ‌وقت تیم کامل خودمان را در اختیار نداشتیم و این شرایط از همان ابتدای فصل وجود داشت.

فریبا ادامه می‌دهد:

    وقتی مصدومان استقلال توانستند به بازی‌ها برسند، طبیعتاً شرایط بهتر شد و کادر فنی هم می‌توانست از تمامی بازیکنان استفاده کند. در همان ابتدای فصل خیلی‌ها از نفراتی که جذب کردیم انتقاد کردند، از جمله از داریوش شجاعیان که می‌گفتند مبلغ بالایی برای او هزینه شده است یا از جپاروف که خیلی‌ها از سن و سال او انتقاد کردند. حالا می‌بینید که آنها هم خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند.

بهتاش فریبا در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید:

    استقلال الان در حد یک قهرمان بازی می‌کند و شفر هم برای این تیم زحمت می‌کشد. این تیم شانس اول قهرمانی در جام‌حذفی است و پرسپولیس هم شانس اول قهرمانی در لیگ‌برتر است. البته اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و معلوم نیست تا پایان فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد. اینکه استقلال بخواهد در لیگ‌برتر قهرمان شود، خیلی سخت است چون پرسپولیس حاشیه امنیت خوبی برای خودش ایجاد کرده است. با این حال من خوشبین هستم که استقلال در لیگ‌برتر به رده دوم و سوم برسد و در جام‌حذفی قهرمان شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y78vb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم سرنوشت ساز شفر برای بازی با تراکتورسازی