تاریخ انتشار: 1396/10/12 12:15
کد خبر: 166605

دروازه بان استقلال در آستانه رکوردی جدید

دروازه بان جوان تیم فوتبال استقلال فقط هزار و ۳۸۰ ثانیه با شکستن رکورد کلین شیت‌های بیرانوند فاصله دارد.
دروازه بان استقلال در آستانه رکوردی جدید

سید حسین حسینی در روز‌های اخیر به خوبی از دروازه تیم فوتبال استقلال محافظت کرده است و در بازی‌ها با آمادگی کامل در انتظار شکستن رکورد بیرانوند در کلین شیت است.

سید حسین حسینی در دیدار‌های اخیر استقلال در لیگ برتر فوتبال ۶۹۸ دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشته است و آخرین باری که گل در یافت کرد در دقیقه ۲۱ دیدار دربی پایتخت در مقابل پرسپولیس و علی علیپور بوده است و علی رضا بیرانوند در بازی‌های گذشته موفق به ثبت رکورد ۷۲۱ دقیقه بدون گل خورده در لیگ برتر حضور داشته و آخرین گل خورده او مربوط به بازی مقابل فولاد خوزستان بود که این رکود را متوقف کرد تا سید حسین حسینی این شادنس را داشته باشد در بازی با تراکتور سازی رکورد او را بشکند.

گفته می‌شود دروازه بان جوان استقلال در روز‌های اخیر با از لحاظ جسمی به دلیل بیماری شرایط مناسبی ندارد و باید دید در این بازی می‌تواند رکورد خود را افزایش دهد یا خیر؟

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز برای استقلال بسیار حائز اهمیت است و وینفردشفر قصد دارد نوار پیروز‌های این تیم را در تبریز هم تداوم ببخشد درست مثل سید حسین حسینی که قصد دارد رکورد ماندگاری در فوتبال ایران بدست بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aryve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ششمین کلین شیت پی در پی حسینی رقم خورد!