تاریخ انتشار: 1396/10/12 18:36
کد خبر: 166554

طلسم بزرگ/ پرسپولیس گل می‌خورد؟

بعد از بازی برگشت نفت و پرسپولیس در لیگ هفدهم که با پیروزی 2-0 شاگردان منصوریان بر پرسپولیس همراه بود، نفت با هدایت 2 مربی دیگر 5 بار مقابل تیم برانکو بازی کرده و هر 5 بازی را باخته است. عجیب این که نفتی‌ها در این 5 بازی حتی یک گل هم به پرسپولیس نزده‌اند.
طلسم بزرگ/ پرسپولیس گل می‌خورد؟

 فصل گذشته علی دایی هدایت نفت را بر عهده داشت. تیم او در بازی رفت 3-0 و در بازی برگشت 2-0 مغلوب پرسپولیس شد. در بازی سوپرجام قبل از لیگ هفدهم که حمید درخشان از روی سکوها نفتی‎ها را هدایت کرد باز هم پرسپولیس 3-0 پیروز شد و بازی رفت دو تیم در لیگ برتر هم با همین نتیجه به پایان رسید. پرسپولیس و نفت در جام حدفی هم مقابل هم قرار گرفتند که در این بازی شاگردان برانکو 2-0 پیروز شدند. در این بازی نفت می‌توانست طلسم گل نزدن به پرسپولیس را بشکند اما ضربه پنالتی عیسی آل‌کثیر به تیر دروازه پرسپولیس خورد.

بعد از ناکامی محض علی دایی و حمید درخشان در نفت، حالا نوبت به هومن افاضلی رسیده تا با هدایت این تیم در برابر پرسپولیس قرار بگیرد. او البته در مصاحبه اولش برای پرسپولیسی‎ها خط و نشان هم کشیده و اعلام کرده که این بازی برای پرسپولیس آسان نخواهد بود. باید دید افاضلی می‌تواند بعد از 5 باخت پیاپی و گل نزدن نفت به پرسپولیس در این 5 بازی، طلسم‎شکنی کند یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwyb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدیه نفت طلائیه به پرسپولیس!